Registered: Mar 2001
FF Stemmen
De meeste van jullie zullen mij wel niet kennen dus bij deze zal ik me gelijk ff voorstellen. Mijn naam in Menno (o echt), ben 21 jaar en ik woon in Dordecht. Favo Dj's zijn Ferry Corsten, Armin, Tiesto, Marco V...enz.
Ok back to topic. Het zusje van mijn viendin doet mee aan de miss verkiezingen van scanners(discotheek in dordt) en ze heeft nog een paar stemmen nodig. De meeste van jullie hebben een tijdje geleden al gestemt voor het nichtje van Chicane denk ik.
Het meisje waar het om gaat heet Sofi, ze is 19, VRIJGEZEL en ze komt uit dordt..
Als je op deze LINKdrukt zie een foto van haar.
Sofi is het meisje in het midden.(meisje rechts is mijn vriendin en die jongen met het 'R' shirt ben ik)
Registered: Jan 2001
Ikke ook stemm0ren 0p sofi
ziet er nie verkeerd uit
wies trouwens het nichtje van chican0rz of doet ie niet mee???
Mar-07-2002 18:31
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Ding Chavez uuhmm, dit is nummer 9:
Dan heeft Sofi toch mijn voorkeur
volges my bedoelde blik t sarcastisch of nie?
Zo, heb Sofi ook ff een 5 gegeven... Maar #3 is volges my ook wel errug koosjer als je rare dreadlocks weghaalt
Mar-07-2002 18:38
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Ik heb ze allemaal ff bekeken en moet zegge dat ik niet snel naar die tent zal gaan nu ik die foto's heb gezien. Het echt om te hoe sommige er verlept uitzien. Maar das mijn mening.
Ik heb wel ff gestemd voor je hoor