|
Voilà laat die people geven gewoon,alst zo is da ze hunne fun hemme.
Henkie henk>>ja bij zombie nation hebt ge der echt weinig da hunne kop houwen hé ,tis ni voor nix da ze der ne livemix van gemaakt hebben hé
irritnater zijn die fluitjes da ze altij meehebbendara krijg ik schijt van,want meestal zit da dan nog naast het lieke en al ,grrrr...
___________________

| quote: | | Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af |
Last edited by cyberia on Mar-10-2001 at 16:03
|