Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nyårsfest?
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Snowave
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002
Exclamation Nyårsfest?

Gäller att vara ute i god tid! Någon som vet???

Mvh Snowave

Last edited by Snowave on Oct-12-2006 at 22:40

Old Post Oct-12-2006 02:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Monday Bar ska ha fest som vanligt...

Monday Bar XL NYE

Du får gärna korrigera särskrivningen där Nyårsafton

Old Post Oct-12-2006 07:06  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Monday Bar ska ha fest som vanligt...

Monday Bar XL NYE

Du får gärna korrigera särskrivningen där Nyårsafton

Haha! Lol Var inte helt frisk när jag Skrev det, men tack iaf steve.

Ha det gott!

Old Post Oct-12-2006 11:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Bah, nyår. Är det bara jag som har ångest över nyår varje år? Hur välplanerade fester och sådär det än har blivit förr så är det så galet överskattat. Har haft 10ggr roligare på spontana utekvällar mitt i veckan än på några nyår hitills. Sorry för bitterheten, nyår blir säkert kul! Bara överskattat

Old Post Oct-12-2006 12:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Jeremy H
Bah, nyår. Är det bara jag som har ångest över nyår varje år? Hur välplanerade fester och sådär det än har blivit förr så är det så galet överskattat. Har haft 10ggr roligare på spontana utekvällar mitt i veckan än på några nyår hitills. Sorry för bitterheten, nyår blir säkert kul! Bara överskattat

Men ska nog inte överskatta det men det vore kul och stampa ute än att bara ha en hemma röja fest som alltid annars. Är trött på sådana på ett sätt.

Old Post Oct-12-2006 12:52  Sweden
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Jeremy H

Agreed

Old Post Oct-12-2006 13:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Som vanligt så blir det inte bättre än man gör det själv... Jag hade en asrolig nyårsafton igen förra året.
Började med middag, gott sällskap, god dricka i polarns lya på Kungsholmen, efter 12-slaget drog jag vidare till MondayBars fest...
Gryyym natt!

Fortfarande särskrivning... Nyårsfest...

Old Post Oct-12-2006 13:53  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Som vanligt så blir det inte bättre än man gör det själv... Jag hade en asrolig nyårsafton igen förra året.
Började med middag, gott sällskap, god dricka i polarns lya på Kungsholmen, efter 12-slaget drog jag vidare till MondayBars fest...
Gryyym natt!

Fortfarande särskrivning... Nyårsfest...

hahaha. Lol! Mondaybar låter frestande. Borde ha fixat det =) nu.
Glömde jag att informera att det var svårt att lära svenska under min uppväxt iom att jag bodde i ett ghetto! Där det fanns 4 ordval abou län, Mushi galou, Schou brä & eeeyy jao. Där gäller bara särskrivning. . Lol. Inte ens svenska läraren talade svenska perfekt. Hehee

Old Post Oct-12-2006 22:51  Sweden
NooN
[Kevin Rust]

Registered: Jul 2003

Förra nyåret var mitt bästa nyår någonsin och då var jag nykter. Alkohol är inte alltid bra helt enkelt

Old Post Oct-13-2006 13:32  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

verkar som jag har haft tur med mina nyår för dom senaste 4 nyåren har jag haft det riktigt skoj och då har jag inte planerat någonting alls direkt. samma dag som nyårsafton är brukar det dyka upp en fest nånstans som man får glida in på och så löser det sig

Men jag ska ge dig ett förslag på en fest jag skulle vilja besöka och det är QrimeTime i Amsterdam (Heineken music hall).
Det är en hardstylefest som går i Mafia-tema. Det är dresscode på att klä upp sig i typ skjorta, kavaj osv men jag tvivlar på att exakt alla gör det.

Hoppas det blir något i år bara för klickar man på QrimeTime på Q-dance hemsida så står det inget om årets fest men det är ju ett tag kvar också.

Old Post Oct-13-2006 14:53  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by mr_fisken
verkar som jag har haft tur med mina nyår för dom senaste 4 nyåren har jag haft det riktigt skoj och då har jag inte planerat någonting alls direkt. samma dag som nyårsafton är brukar det dyka upp en fest nånstans som man får glida in på och så löser det sig

Men jag ska ge dig ett förslag på en fest jag skulle vilja besöka och det är QrimeTime i Amsterdam (Heineken music hall).
Det är en hardstylefest som går i Mafia-tema. Det är dresscode på att klä upp sig i typ skjorta, kavaj osv men jag tvivlar på att exakt alla gör det.

Hoppas det blir något i år bara för klickar man på QrimeTime på Q-dance hemsida så står det inget om årets fest men det är ju ett tag kvar också.

Vore coolt fira typ nyår i liknande stuk =)

Old Post Oct-30-2006 22:43  Sweden
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

jag var i Lübeck i tyskland förra nyår, en spontanresa med de fyra närmaste polarna.

var helt klart det absolut roligaste jag gjort nån nyår, ever!

Old Post Oct-31-2006 16:44  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nyårsfest?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Please ! Progressive Tune [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSouthside Spinners - "Luvstruck" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:17.

Forum Rules: