|
Vinyl är bäst och roligast! Men också dyrast. (Med skivor och nålar då menat.) Du har väl testat att spinna på vinyl Mind?
DJ:ing är ingenting som har regler som måste följas! Görs av känsla, nöje, skicklighet, kärlek, pondus, fingerfärdighet, taktkänsla, mod osv, därmed basta! 
edit: AH! Blev precis klar med yttligare en skivbeställning! Bara att vänta! 
Last edited by nils on Mar-18-2002 at 20:40
|