|
מצטער בחיים לא עבדתי עם קיובייס וגם עם ריסון ממש בקושי
אבל אני בטוח ב100% שאפשר בשתי התוכנות להקליט תווים עם השיטה שרשמתי
במקרה של ריסון, תוודא עוד כמה דברים:
- שבמקלדת הוירטואלית ובריסון בחרת לא רק את אותו ההתקן מידי, אלא גם את אותו ה
midi channel
תבדוק גם שליד הסינט שעליו אתה שולט, מופיע אייקון של מידי בסיקוונסר
ליד השם של הסינט\ערוץ !
(אפשר נראה לי ללחוץ בצד שמאל של השורה הרלוונטית בסיקוונסר כדי שיופיע האייקון)
ואז פשוט ללחוץ על הכפתור
record...
האדום
ולנגן
שמע זה אפשרי 100%,
ואם זה לא מצליח תציץ ב
manual
הרשמי בטוח זה מופיע שמה בפרקים הראשונים כי זה משהו מאוד בסיסי
___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Last edited by Flotser on Dec-27-2006 at 21:43
|