|
Man blir ju klart sugen! Men som sagt... jag tar det som det kommer på nyårsnatten!
Detta är saxat från MBs gästbok!
| quote: | Till Viktor och er andra som inte köpt biljett ännu:
C.U.M har stängt på nyårsafton, så det är biljettköp i dörren som gäller. Ett råd är dock att helst komma före 24.00 (vi öppnar 23.00). Då undviker man att komma när alla andra kommer efter midnatt.
Ni behöver dock inte oroa er att inte komma in. Münchenbryggeriet sväljer hur mycket folk som helst..
För övrigt kommer det att bli en helt fantastisk fest.. dom har jobbar i två dagar för att få upp allt ljud och ljus.. det kommer att låta FETT!! 
Vi ses ikväll! 
/Staffan |
___________________
www.Steveheden.se
|