|
| quote: | Originally posted by YoraY
והאתר שנתת כמה שהוא מוכר לי הוא ממש כבד מדי לדעתי לא כיף בו
|
כבד?
ישך בו סינון מצוין בחיפוש ככה שאתה יכול להגיע בדיוק למה שאתה מחפש וזה מוצא הרבה ויאסטים
הל קופטר
ויאסטי זה פלאגין שמתקינים לסיקוונסר בו משתמשים..
זה יכול להיות אפקטים,פילטרים,סינטיסייזרים(ויאסטיאיי) וכו..
|