En liten fugl hvisket meg i øret at denne karen kommer til OSlo natt til 17 edit: hmm hvorfor får jeg ikke embeddet den?? http://www.youtube.com/watch?v=kk08vk8Pt0o
___________________ BA-DUM-TSS
Håper i grunn på en annen dato. Passer meg ikke så bra Kommer Eddie til Norge, så skal jeg dit!
___________________ www.MagnusLauritzen.com
datoen er nok confirmed hehe
hørt den hviskingen jeg også..så har allerede spurt etter fri hehe, men så spørs det om det vil passe likevel
fuglen hvisket meg i øre igjen at han nektet å spille siden tiesto skal spille i samme by på samme datoo....
quote:Originally posted by dj_alfi fuglen hvisket meg i øre igjen at han nektet å spille siden tiesto skal spille i samme by på samme datoo.... Etter det jeg har hørt, skal Tijs spille på Fornebu natt til 17. www.russefeber.com
Synd!! Eddie står høøøøyt på lista!
___________________ ::Tactical Tuesday - 20:00-22:00 - www.liquid.fm/trance.m3u:: Admin @ Djz.no ------------------- 30.04: Keep It Tidy '07 (www.keepittidy.no)
Above & Beyond er jo den natta! Og Tiësto liker jeg uansett ikke!
___________________ I love Ferry Corsten!! Join the forum! UNDER THE SUN!
quote:Originally posted by DJ_Dark Og Tiësto liker jeg uansett ikke! tror du han liker deg a?
quote:Originally posted by dj_alfi tror du han liker deg a? Neppe. Men faktisk. Creds til Tiësto for Ten Seconds Before Sunrise! Det beste jeg har hørt fra den kanten på år!