y00t! Dat was me het feessie wel weer ff
Wel geweldig mooi zeg die foto's.
Die extra boxen gaven trouwens ook een supergeluid (is niet te horen op de foto helaas)
Echt, die laatste knalplaat schalt nog steeds na in mn oor
Idd, zo voegt een VJ tenminste wat toe aan een feest. Niet twee van die lullige schermpjes naast de Dj, nee, hoppa gewoon de hele muur
En zo hoort het ook, die dj hoef ik nie te zien, dies er voor het geluid
GreetZ, DC
Apr-04-2002 17:42
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Idd, zo voegt een VJ tenminste wat toe aan een feest. Niet twee van die lullige schermpjes naast de Dj, nee, hoppa gewoon de hele muur
En zo hoort het ook, die dj hoef ik nie te zien, dies er voor het geluid
GreetZ, DC
De show is natuurlijk alwel in studio's vantevoren in elkaar gezet.
Apr-04-2002 18:10
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
ik was tijdens dat feestje blij dat ik ergens anders was...(niet mijn stijl muziek)
Maar als ik zo die pics zie ga ik er toch ZWAAR aan twijfelen!!
Ziet er inderdaad heeeel vet uit. En kreeg de vj verschijnlijk na die dag meer complimentjes dan wie dan ook!!
Apr-04-2002 18:20
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by magrec
De show is natuurlijk alwel in studio's vantevoren in elkaar gezet.
De beelden zijn natuurlijk klaar, maar soms sluiten de beelden echt supergoed aan op het geluid. Dat kun je van tevoren toch nie maken???? Kneem nie aan dat ze alle sets van Dj's vantevoren al gekregen hadden Of misschien is het dan gewoon een lucky speciaal moment dat het precies uitkomt
Apr-04-2002 21:41
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Ding Chavez
De beelden zijn natuurlijk klaar, maar soms sluiten de beelden echt supergoed aan op het geluid. Dat kun je van tevoren toch nie maken???? Kneem nie aan dat ze alle sets van Dj's vantevoren al gekregen hadden Of misschien is het dan gewoon een lucky speciaal moment dat het precies uitkomt
Het waren de beelden tijdens de show van de chemical brothers daar wordt live niet veel meer aangedaan.
Apr-05-2002 06:08
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
DC; soms kun je van dj's wel raden wat voor platen ze gaan draaien en daar je beelden op aanpassen. Bij Carl Cox ga je geen beelden van trancy landschapjes laten zien. IIG t lijkt me wel een heel apart vak dat vj-en, echt niet makkelijk ofzo.
Die beelden bij de chems hadden ze zelf meegenomen denk ik want ze waren wel telkens op het juiste moment; soms zag je teksten van nummer enzo en dat sloot precies goed aan. Die beelden gaven een enorme extra impuls soms, zeker omdat ze de zaal lekker donker hadden gehouden.
Op een gegeven moment bijvoorbeeld Jezus heel groot op het scherm; het was tenslotte pasen. Het publiek ging uit zn dak! Banisch gewoon
Magrec, volgens mij worden alle verschillende beelden wel weer opnieuw tot een geheel gebracht en hebben ze alleen een bak met enorm veel beeldsamples. Als ze daar gewoon een video in de recorder stoppen kunnen ze net zo goed Bambi erin gooien.
Magrec, volgens mij worden alle verschillende beelden wel weer opnieuw tot een geheel gebracht en hebben ze alleen een bak met enorm veel beeldsamples. Als ze daar gewoon een video in de recorder stoppen kunnen ze net zo goed Bambi erin gooien.
Hmm dus geen standaard visual bij de chem bros..