|
dit boeit niemand waarschijnlijk, maar ik wil toch ff een mini reportje typen 
16:00 de wekker gaat, ben vrij brak maar nog steeds in de feest stemming (qontact!!!  ) na wat rond gebel in mn eentje op de fiets naar de stad (iedereen was er al :P) heb johan gielen dus gemist (op zich wel jammer, schijnt wel leuk gedraait te hebben) en om 18:00 rij ik de stad in en ik hoor godd al in de verte..marco v was dus al begonne..de eerste paar nummers van zn set leken verdacht veel op zijn qontact setje heheheh ondanks dat ik half dood was heb ik toch als een gek nog staan stampen (kreeg ik vandaag veel commentaar op van mn albert heijn collega's die mij wel hadde gezien maar ik hun niet.. ) na marco v was et de beurt aan piet bervoets, en zoooow wat draaide die hard, had ik niet van em verwacht. hij ging rustig verder waar marco v geeindigd was. ik vond et een geslaagde b.o.d. het regende (nog) niet (later bij et vuurwerk wel :P) waren wel veel mensen die passief erbij stonden maar goed, dat hebbie op zoiets he.. ook veel jonge kinderen (mn broertje bijvoorbeeld...dis heeft nog een handtekening(!!!!) aan piet bervoets gevraagd en gekregen 
)
de after party in scanners was overigens een grote anticlimax, af en toe goeie muziek, maar dj denniz weet altijd de net gecreeerde sfeer dmv 1 plaat weer te doen verdwijnen. jammer jammer jammer...nog jammerder was het hoge gehalte 13 jarige die maar als een stelletje bejaarde aan de kant blijven staan/zitten..maar goed, het was toch wel leuk allemaal
___________________

ta-forum-members midi site
|