Lineup and Timetable: 23:00 - 02:00 Misja Helsloot vs DJ RV (back2back) 02:00 - 03:00 Dorius 03:00 - 04:00 DJ Dazzle 04:00 - 05:00 Robert Nickson Entrance Price: 10 Euro Location: Studio Escape , Rembrandtplein 11, Amsterdam www.escape.nl
Hah, RV is er ook bij. Good luck maar weer.
___________________ - Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten - Orbital - The Girl With The Sun In Her Head Jam & Spoon - Stella Chicane - The Drive Home - Next Party Stops - Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Jups,de mannen gaan een gezellig avondje "jammen" ;p Gewoon lekker een feest om t feest. Jammer dat Groningen weer zo ver weg is uh?
___________________ *Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Wordt errug gezellig idd denk ik 2 Desperado22: Are you coming aswell?
quote:Originally posted by Donna Jups,de mannen gaan een gezellig avondje "jammen" ;p Gewoon lekker een feest om t feest. Jammer dat Groningen weer zo ver weg is uh? Ja, wel enigszins ja Voor 10 Euro zou ik er natuurlijk zo heen gaan, als ik een beetje vlak bij woonde. Naja, het is hier ook mooi hoor in Grunn.
Ja psies,tis gewoon een makkelijk feestje om heen te gaan qua entree en locatie is ook zeer gunstig. En dat groningen mooi wonen is ben ik t meteen met je eens,alleen zou ik dan toch t westen dan missen,hoewel ik ook daar soms aan twijfel
wtf hebben jullie het nou weer over Grunn? er staat toch duidelijk Studio Escape Amsterdam... of snap ik de grap niet?
quote:Originally posted by Muppy wtf hebben jullie het nou weer over Grunn? er staat toch duidelijk Studio Escape Amsterdam... of snap ik de grap niet? Ik kom toch uit Grunn, aap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Originally posted by AirPole Ik kom toch uit Grunn, aap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahahahahahahahahaha ik voel me best dom nu
Groningen kunnen ze beter van de kaart schrappen, net als Limburg, 2 schijtprovincies zonder enige toegevoegde waarde!
___________________ I hate the global warming hoax
quote:Originally posted by Siesta Groningen kunnen ze beter van de kaart schrappen, net als Limburg, 2 schijtprovincies zonder enige toegevoegde waarde! Voeg Friesland daar ook meteen ff aan toe, die hebben toch al hun eigen volkslied
quote:Originally posted by Muppy hahahahahahahahahahahaha ik voel me best dom nu *grinz* Dacht al,dat kwartje valt vanzelf wel:P