|
| quote: | Originally posted by TranceFool
kan je gelijk wel weer iedereen belachelijk lopen maken, maar zijn set op Trance Energy was eg wel goed |
Als je het zelf maar geloofd 
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Idd ja, die kerel draait gewoon lekker wat iedereen mooi vind.
Een DJ is tegenwoordig al geen zak meer aan als ie in z'n sets alleen maar Top tunes draait, wat natuurlijk enorme onzin is. |
Tsja...je hebt zoiets als voorspelbaarheid enzo. Dat was met Tiesto laatst in de Eau ook....echt supervoorspelbaar, daar hou ik niet van. Ook niet van 80 bekende nummers.....
Gielen doet altijd hetzelfde dingetje.
Maar 1 compliment voor die vent: hij maakt er wel een showtje van.
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
|