|
rustig aan sl3t, ik sta niet strak zoals jij, dus ben niet zo snel 
iig, lekker kutavondje dus.
Blij dat ik dan nog dronken ben, kslaap zometeen direkt als ik op mn bed ga liggen.
goed, de laatste vrijdag van mei gaan we dus naar HQ ff hardhousen. Remy-D is er sowieso, kijken of we Gekhous en Yarnie nog meekrijgen.
Moet lukken 
Mxls
___________________
www.balticbastian.com/
|