Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > [28.01.08] Underworld @ Palladium Köln
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vanditine
Welcome...



Registered: Aug 2005
Location: Leiden/Amsterdam (GTA #293)
[28.01.08] Underworld @ Palladium Köln

Montag, 28.01.08, 20 Uhr
Underworld @ Palladium Köln

quote:
Fünf Jahre nach ihrem letzten Studioalbum "A Hundred Days Off" gibt es nun im Herbst endlich wieder eine neue Platte der britischen Underworld - und das Duo kommt endlich auch wieder live in deutsche Hallen. Zuletzt waren Underworld vor vier Jahren bei einigen Festivals in Deutschland zu sehen.

Für das neue Album "Oblivion With Bells", das schon im Frühjahr eingespielt worden ist, versprechen Underworld: "Epic Techno nestles next to frail acoustics, beatific prose next to sharp urban observation, amazing sound texturing mixied with mobile phone recordings, rarely has the Underworld palette been so rich". Ein ganz und gar abwechslungsreiches Album also, das sowohl die Pop- und Rave-Seite der Band zur Geltung bringt, als auch die experimentellere Seite von Karl Hyde und Rick Smith zeigt.
Gegründet im Jahr 1989, sind Underworld 1995 einem grösseren Publikum bekannt geworden: durch ihren famosen Hit "Born Slippy", jener Rave-Hymne aus Danny Boyles Kult-Film "Trainspotting". Schon damals waren Underworld, wie die Chemical Brothers, eine der Bands, die sowohl im Rock- als auch im Electro-Rave-Lager ihre Fans hatte. Dass Underworld aber nicht zuletzt live ein grandioser Electronic-Act sind, haben die Briten hierzulande schon mehrmals bewiesen.


Tickets gibts noch für 30,50 €

http://www.eventim.de/cgi-bin/under...y=217973$387356

Kommt jemand mit?


___________________
I don't know where I'm going from here. But I promise it won't be boring!

Old Post Nov-25-2007 20:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vanditine Click here to Send Vanditine a Private Message Add Vanditine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hueppemann
olle Partysau



Registered: Oct 2007
Location: Köln
Re: [28.01.08] Underworld @ Palladium Köln

quote:
Originally posted by Vanditine
Montag, 28.01.08, 20 Uhr
Underworld @ Palladium Köln



Tickets gibts noch für 30,50 €

http://www.eventim.de/cgi-bin/under...y=217973$387356

Kommt jemand mit?

Das klingt interessant. Werde ich mir überlegen.


___________________

Old Post Nov-26-2007 00:44  Germany
Click Here to See the Profile for Hueppemann Click here to Send Hueppemann a Private Message Add Hueppemann to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vanditine
Welcome...



Registered: Aug 2005
Location: Leiden/Amsterdam (GTA #293)
Re: Re: [28.01.08] Underworld @ Palladium Köln

quote:
Originally posted by Hueppemann
Das klingt interessant. Werde ich mir überlegen.


fein fein

Der verehrte Herr Godfather wird sichs auch überlegen


___________________
I don't know where I'm going from here. But I promise it won't be boring!

Old Post Nov-26-2007 02:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vanditine Click here to Send Vanditine a Private Message Add Vanditine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blackbrook
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2006
Location: Paderborn, Germany, GTA #306

ich überlege.... Underworld wäre schon geil!!!!!


___________________
Fat kids are hard to kidnap!!!!

Old Post Nov-26-2007 11:53  Germany
Click Here to See the Profile for Blackbrook Click here to Send Blackbrook a Private Message Add Blackbrook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hueppemann
olle Partysau



Registered: Oct 2007
Location: Köln
Re: Re: Re: [28.01.08] Underworld @ Palladium Köln

quote:
Originally posted by Vanditine
fein fein

Der verehrte Herr Godfather wird sichs auch überlegen

Werde wohl nicht mitkommen. Das ist 3 Tage vor Karneval.


___________________

Old Post Nov-29-2007 18:31  Germany
Click Here to See the Profile for Hueppemann Click here to Send Hueppemann a Private Message Add Hueppemann to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JeSsY0182
Capi & Salva Fan :D



Registered: Apr 2006
Location: Hochschwarzwald | GTA #309

Und deshalb werde ich auch nicht dabei sein.
Karneval im Dauereinsatz und zusätzlich an Altweiber Geburtstag. Ich glaub, da brauch ich vorher schon Erholung

Old Post Nov-29-2007 19:37  Germany
Click Here to See the Profile for JeSsY0182 Click here to Send JeSsY0182 a Private Message Visit JeSsY0182's homepage! Add JeSsY0182 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hueppemann
olle Partysau



Registered: Oct 2007
Location: Köln

quote:
Originally posted by JeSsY0182
...an Altweiber Geburtstag. ...

Deinen Geburtstag feierst Du hoffentlich bei den Cologne-Drums? Cosmic-Gate sind schon bestätigt.


___________________

Old Post Nov-29-2007 19:50  Germany
Click Here to See the Profile for Hueppemann Click here to Send Hueppemann a Private Message Add Hueppemann to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vanditine
Welcome...



Registered: Aug 2005
Location: Leiden/Amsterdam (GTA #293)

quote:
Originally posted by Hueppemann
Cologne-Drums


infos pls


___________________
I don't know where I'm going from here. But I promise it won't be boring!

Old Post Nov-29-2007 20:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vanditine Click here to Send Vanditine a Private Message Add Vanditine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hueppemann
olle Partysau



Registered: Oct 2007
Location: Köln

quote:
Originally posted by Vanditine
infos pls

Die Cologne-Drums finden seit einigen Jahren auf Weiberfastnacht im Alten Wartesaal am Hauptbahnhof statt.
Das Line-Up ist eine Mischung von Hardcore und Trance. Letztes Jahr waren z.B. Talla, ATB, Tillmann Uhrmacher, Felix Kröcher usw. dabei.

Das neue Line-Up für 2008 ist auf www.cologne-drums.de (aktuell noch Hinweis auf Felix Kröchers Weihnachtsevent) noch nicht veröffentlicht. Cosmic-gate haben ihre Teilnahme am 31. Januar bereits auf ihrer Website bekannt gegeben.


___________________

Old Post Nov-29-2007 21:46  Germany
Click Here to See the Profile for Hueppemann Click here to Send Hueppemann a Private Message Add Hueppemann to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vanditine
Welcome...



Registered: Aug 2005
Location: Leiden/Amsterdam (GTA #293)

quote:
Originally posted by Hueppemann
Die Cologne-Drums finden seit einigen Jahren auf Weiberfastnacht im Alten Wartesaal am Hauptbahnhof statt.
Das Line-Up ist eine Mischung von Hardcore und Trance. Letztes Jahr waren z.B. Talla, ATB, Tillmann Uhrmacher, Felix Kröcher usw. dabei.

Das neue Line-Up für 2008 ist auf www.cologne-drums.de (aktuell noch Hinweis auf Felix Kröchers Weihnachtsevent) noch nicht veröffentlicht. Cosmic-gate haben ihre Teilnahme am 31. Januar bereits auf ihrer Website bekannt gegeben.


count me in


___________________
I don't know where I'm going from here. But I promise it won't be boring!

Old Post Nov-30-2007 06:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vanditine Click here to Send Vanditine a Private Message Add Vanditine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hueppemann
olle Partysau



Registered: Oct 2007
Location: Köln

quote:
Originally posted by Vanditine
count me in

Hätte mich auch gewundert.


___________________

Old Post Nov-30-2007 06:34  Germany
Click Here to See the Profile for Hueppemann Click here to Send Hueppemann a Private Message Add Hueppemann to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JeSsY0182
Capi & Salva Fan :D



Registered: Apr 2006
Location: Hochschwarzwald | GTA #309

Nein ich werd da nicht feiern .

Old Post Nov-30-2007 09:45  Germany
Click Here to See the Profile for JeSsY0182 Click here to Send JeSsY0182 a Private Message Visit JeSsY0182's homepage! Add JeSsY0182 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > [28.01.08] Underworld @ Palladium Köln
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktechno played by dj hell in brazil [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThree`n`One - "Reflect" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:12.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!