Weet iemand misschien zo'n beetje wat hij heeft gedraaid op koninginnen dag voor de danssalon??
Ik weet er wel een paar:
Lethal Industry,
mass effect - alphascan,
dj albert - say yes (katana mix)
windsider - hiddenflight
flight 643
katana - fancy fair
king of clubs - revelation (airwave mix)
mauro picotto - lizard
en op het laatst ff snel urban train (cosmic gate mix)
Apr-30-2002 18:51
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven
het schijnt wel op radio uit gezonden, op radio decibel...
Apr-30-2002 18:52
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
4 Strings - Into the night (Gabriel & Dresden Remix)
Plastic Boy - Silver Bath
Fire & Ice - Heart and Mind
Tiesto draaide lekker, beetje teveel hits alleen, maar dat is 'm vergeven op Koniginnedag...
Maar wat een klotezooi verder daar zeg. Lelijk publiek, nare typetjes liepen er rond en het was veeeeeeeeeeeeeel te druk om zelfs ff een biertje te scoren.
Apr-30-2002 19:07
drpeer_holland
Leon Bolier Addicted!
Registered: Apr 2001
Location: THe Netherlands
Deze nummers heeft hij ook gedraait:
S.O. Project - Direct Dizko
The Green Martian - The end of the Earth (2002 remake)
The Green Martian - Industry
Apr-30-2002 19:34
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Maar wat een klotezooi verder daar zeg. Lelijk publiek, nare typetjes liepen er rond en het was veeeeeeeeeeeeeel te druk om zelfs ff een biertje te scoren.
Mja...geweldig om nog naar tiesto te gaan he?
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
May-01-2002 04:00
Lemming
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2002
Location: Heeze, The Netherlands
Het is inderdaad uitgezonden op radio Decibel, maar das zo'n matige zender waar om het half uur een blok reclame voorbij komt van 10 minuten ofzo Verder heeft hij ook Hide you on flight 643 gedraaid, voor de originele flight 643.
Heeft hij ook Direct Dizko gedraaid? Van Erick E wist ik dat wel maar Tiesto...
May-01-2002 07:53
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by Lemming
Verder heeft hij ook Hide you on flight 643 gedraaid, voor de originele flight 643.
das dus deze:
Windsider - Hiddenflight
May-01-2002 08:58
Lemming
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2002
Location: Heeze, The Netherlands
Ooh okee ik kende m alleen onder die andere naam.. Verder heeft ie ook nog 4 strings - into the night gedraaid (of een remix ervan)
ai foutje die was al genoemd...
Last edited by Lemming on May-01-2002 at 10:55
May-01-2002 09:49
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
ja, het was idd zeer druk maar heb toen ergens aan de zijkant, toch nog een redelijk rustig plekje kunnen vinden, dichtbij de boxen, dus dat was wel perfect. Het was wel een gezellige middag en je zag dat Tiësto het erg naar zijn zin had en we hadden het gelukkig droog gehouden daar in Eindhoven, daarna kwam de dj van de Danssalon volgens mij maar toen ben ik toch mooi naar huis gegaan Al met al dus wel lache alleen ze hadden hem beter op een groter plein neer kunnen zetten! Bij het stadhuis ofzo!