Registered: Mar 2007
Location: Arnhem, The Netherlands
Welke DJ(s) zou jij graag willen zien/horen in 2008?
Marcus Schossow
Breakfast
Daniel Kandi
Kris O'Neil
Daudmau5
DJ Shah
Jon O'Bir
John O'Callaghan
Super8 & Tab
Thomas Bronzwaer
Andy Moor
En natuurlijk Galen Behr, Leon Bolier and Re:Locate!
sinds wanneer mogen hollanders hier threads maken?
maar enfin om op de vraag te antwoorden:
John Digweed
Sasha
James Zabiela
One + One
John 00 Fleming
Tiësto
Marco V
16 Bit Lolita's
Bart Van Wissen
Eelke Kleijn
Jonas Steur
Eric Prydz
Deadmau5
Boys Noize
Jody Wisternoff
als ik de kans ertoe krijg om 1 van deze namen te zien zal ik het in 2008 zeker niet laten liggen
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision
Volgende namen wil ik nog wel eens terugzien:
- Tiësto: is al een hele tijd geleden dat ik hem nog aan het werk heb gezien (van in de Versuz) en kijk er naar uit om hem op TE aan het werk te zien
- John 00 Fleming: vorig jaar tweemaal aan het werk gezien en heeft vorig jaar voor mij ongetwijfeld de twee beste sets gespeeld die ik vorig jaar heb gehoord. Zou dit jaar normaal weer gevraagd worden voor de B2B area op Tomorrowland. Afwachten of dat het geval zal zijn, ik zou er in ieder geval niets op tegen hebben.
- Airwave: nog maar éénmaal aan het werk gezien (op TL heb ik hem gemist omdat hij samen met J00F draaide). Aangezien het dit jaar zijn laatste live performance zal zijn, is dat iets wat ik zeker niet wil missen
- John O'Bir: vond ik wel goed afgelopen jaar in Illusion
namen die ik nog niet aan het werk heb gezien:
- Christopher Lawrence (staat al lang op mijn lijstje)
- Jaïa
- Miika Kuisma
- Wizzy Noise
- Oliver Prime
- Galen Behr
- Gareth Emery
- Menno De Jong
- ...
mogrlijk vul ik het lijstje later nog wel aan
Last edited by FCB_Fanatic on Jan-05-2008 at 13:29
Jan-05-2008 12:34
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
quote:
Originally posted by Config
John Digweed
Sasha
James Zabiela
One + One
16 Bit Lolita's
Bart Van Wissen
Eelke Kleijn
Eric Prydz
Jody Wisternoff
+
Chymera
Guy J
Nick Warren
Hernan Cattaneo
Pole Folder
Sven Väth
...
En in België liefst In Nederland kan je elke maand wel één of meerdere van die namen aan het werk zien, én staat het publiek er ook voor open...
Nu ja, met de komst van Noxx denk ik dat er nog wel wat volk van dat lijstje naar België gebracht kan worden.
Marcus Schössow
Andrew Bennett
Jonas Steur
Menno de Jong
Sied van Riel
Gareth Emery
Above & Beyond
Armin van Buuren
Markus Schulz
Agnelli & Nelson
Benya
Tomas Haverlik
Ilya Malyuev
Ormatie
Jaytech
David West
___________________
Songs I'm dying for:
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Jan-05-2008 12:49
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Wetteren
John Digweed
Sasha
James Zabiela
Nic Fanciulli
Eelke Kleijn
Eric Prydz
Deadmau5
Jody Wisternoff
Pole Folder
Daft Punk
Sven Vath
Andre Galuzzi
Guy Gerber
Gui Boratto
Gregor Tresher
Aril Brikha
Trentemoller
Stephan Bodzin
Guy J
Adam Beyer
Joris Voorn
Monika Kruse
...
Jan-05-2008 13:05
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia
quote:
Originally posted by Config
sinds wanneer mogen hollanders hier threads maken?
de beste tijden hier waren met name door de hollanders
haha
remember relletje met melonhead en xtunes en newwave etc...
apparat
ellen alien
richie hawtin of
Spastikman live
Sven Väth
Zabiela
Sasha
Digweed
Tiësto
c8
Markus
Benya
Deadmau5
Aril Brikha (hehe, id charlatan)
dave clarke
leon bolier
Jacques Lu Cont
Gabriel & Dresden (eindelijk eens)
Mat Zo
Giu Boratto
Jon 'O Bir
...
___________________
Last edited by The_G0dfather on Jan-05-2008 at 13:22
Jan-05-2008 13:17
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
Sven Väth
Tiesto
16 Bit Lolita's
Stephan Bodzin
Guy Gerber
Dimitri Andreas / Mr Sam
Markus Schulz
Joris Voorn
Andy Duguid
Oliver Prime
Zet ze maar allemaal op tomorrowland
Jan-05-2008 14:29
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
- Airwave: nog maar éénmaal aan het werk gezien (op TL heb ik hem gemist omdat hij samen met J00F draaide). Aangezien het dit jaar zijn laatste live performance zal zijn, is dat iets wat ik zeker niet wil missen
Za 1/3 in Ieper blijkbaar. Samen met Fire & Fred Baker. Geen idee of er nog namen bijkomen.
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Jan-05-2008 14:32
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Location: Bruges
quote:
Originally posted by TOR
Za 1/3 in Ieper blijkbaar. Samen met Fire & Fred Baker. Geen idee of er nog namen bijkomen.
wow , dat is al een hele sterke affice dan
zei Laurent trouwens niet dat zijn laatste set in Ieper zou zijn? Misschien op dit event?
quote:
Originally posted by Push2005
Joris Voorn
was ik volledig vergeten maar wil ik zeker en vast zien , en Sven Väth mag daar voor mijn part ook bij
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision