|
gielen + airscape - lite enformigta men fan så sjöna!!!!
dj scot project - alltid lika jävla röjiga!!!
rank 1 - kan få vilken låt som helst att låta bra!!!
flutlicht - åxå lite enformiga, men ofta mkt bra remixar!!!
dumonde - en av dom bästa... kankse den bästa!!!
där är den.... GyLLes lista!!!

___________________
One Nation TrancE Nation
|