Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > O'Callaghan/Dreas/Moreno @ Club Peak 20/3 (Storan, Göteborg)
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Peaktime
Junior tranceaddict



Registered: Jan 2007
Location:
Cool O'Callaghan/Dreas/Moreno @ Club Peak 20/3 (Storan, Göteborg)


Club Peak är tillbaka igen med en dunderfest på skärtorsdagen den 20 Mars, för första gången i stora salongen på Storan belägen mitt i Kungsparken i Göteborg.
Ni kan se fram emot ett rykande dansgolv med lasershow, dansare & dj's av internationell status.

Vi flyger in John O'Callaghan från Dublin, Irland. Han fick pris för årets producent och årets dj i sitt hemland i december. Hans låt "Big Sky feat. Audrey Gallagher" blev framröstad till årets låt på Armin Van Buurens radioshow "A State Of Trance", och har så gott som uppnått kultstatus.
I DJ MAG's omröstning av världens populäraste DJ's så slutade han på plats 107. Han har blivit hyllad av DJ's som Tiësto, Paul Van Dyk oh Armin Van Buuren som nästa dj-superstjärna. Han spelar välden runt och har under 2007 avverkat alla kontinenter och nu får vi för första gången uppleva honom i Göteborg på Club Peak & Storan.

Warmup denna kväll sköts av Alex Moreno. Han blev framröstad till "Årets DJ 2006". Medverkat i mixshower och dylikt i stora medier som NRJ (bl.a "NRJ In The Park" & MTV, han har även setts till i dom flesta största nyhetstidningarna i Sverige. Mellan alla spelningar runt om i Sverige spelar han för hemmapubliken i huvudstaden, på bland annat hans dj-residenta nattklubbar Sturecompagniet & Laroy. 2006 värmde han upp för DJ Tiësto i Stockholm. Han har dessutom spelat på klubben Dreamers i Spanien, som gästats av stjärnor som Bob Sinclair, Roger Sanchez m.fl.

Dreas är vår resident-dj på Club Peak och levererar som vanligt. Interntionellt känd i klubbtrance-scenen och etablerad producent. Hans musik spelas på nattklubbar jorden runt och av Dj's så som Tiësto, Armin Van Buuren, Paul Van Dyk, Ferry Corsten, Above & Beyond m.m. Dreas kommer sköta övergången mellan Moreno och O'Callaghan denna kväll.

http://www.clubpeak.se
http://www.tranceclubber.com/forum.asp?topic=282189
http://www.facebook.com/event.php?eid=8040094143
http://www.sub7.se/forum_view.asp?id=4807&kategori=5

Old Post Feb-21-2008 11:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Peaktime Click here to Send Peaktime a Private Message Visit Peaktime's homepage! Add Peaktime to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Peaktime
Junior tranceaddict



Registered: Jan 2007
Location:

Biljetter finns att köpa på TICNET.

http://www1.ticnet.se/PriceTable?l=...3201&CL_ORIGIN=

Old Post Feb-21-2008 12:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Peaktime Click here to Send Peaktime a Private Message Visit Peaktime's homepage! Add Peaktime to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
btfog
tranceaddict in training



Registered: Apr 2007
Location: Gothenburg, Sweden

Kommer bli så jävla fett. Hoppas ni drar på med en fet ljusshow också!

I'll be there!

Old Post Feb-27-2008 17:13  Sweden
Click Here to See the Profile for btfog Click here to Send btfog a Private Message Add btfog to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?



Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden

Storans lokaler är sjyssta Kommer själv inte, men hoppas det blir lyckat!


___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia

Old Post Feb-27-2008 22:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MiB
-= can you feel it ¿ =-



Registered: Jan 2002
Location: Sweden

intressant =) sitter o spånar lite mellan detta o thrillseekers i sthlm samma dag men låter mer lockande o dra ner till göteborg..

brukar det va slutsålt snabbt där eller om man kan köpa i dörren och bestämmer sig för att åka ner samma dag som det är?


___________________
'M u s i c I s T h e A n s w e r'

Old Post Mar-11-2008 08:45  Sweden
Click Here to See the Profile for MiB Click here to Send MiB a Private Message Add MiB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Peaktime
Junior tranceaddict



Registered: Jan 2007
Location:

Biljetterna går åt. Men det går att köpa i dörren skall inte vara några problem!
Du är mycket välkommen!

Old Post Mar-17-2008 16:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Peaktime Click here to Send Peaktime a Private Message Visit Peaktime's homepage! Add Peaktime to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > O'Callaghan/Dreas/Moreno @ Club Peak 20/3 (Storan, Göteborg)
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown track from Henry Saiz - Dance Department set [2011] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackExpansion - "Listen" (Jerry Bonham Vs. Expansion Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:45.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!