|
| quote: | Originally posted by Optimus
ik moet ook nog een keer gaan
ik heb nog vrijkaartjes liggen die ik gewonnnen heb bij Qdance.
Alleen ik heb jammer genoeg weer es geen geld, moet even wachten tot mijn geld gestort is donderdag en dan ga ik 18e nog naar Awakenings
Maar als ik ga ga ik naar de hardstyle of de trance avond.
BTW Obi, mag je kaartjes verloten mdat er afgelopen zaterdag maar 20 man ofzo waren? (gewoon benieuwd hoor |
als jij dan gaat wil ik op zich ook wel dan de volgende keer bedoel ik 
___________________
Mayibuye Africa! Viva Mexico - Hasta la Chingada! Malaysia I will be there
|