|
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Dit is beter, met een poll ken je eindeloos (anoniem) stemmen op je favoriet, en dat lijkt me niet echt democratisch... |
nope, kan niet, alsje geen member bent kunje NIET stemmen in een poll
maare Magrec , alsje bij dat scriptje van jou gstemd hebt, en je wist je cookies, kunje dan zeker weer stemmen?
|