|
Eens in het half jaar gaan we er wel eens heen doordeweeks. Dan is het wel grappig voor een uur of twee en dan zijn wij het wel weer zat, aangezien alles dan weer herhaald wordt. Gisteren voor het eerst naar de Baja geweest, dat is pas een neptent. Alles is daar gemaakt, de tieten , het publiek en de sfeer. Waren we dan toch maar naar Johan Gielen in de « O » gegaan 
|