|
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Tycker också att Experienceskivan är bäst. |
Skönt att det finns några som har koll. Prodigy var min första addiction, köpte Experience när jag var på språkresa i England innan den blivit lanserad i Sverige (hade råkat höra Out of space) men fick bara spelat den en gång där för värdfamiljen flippade ut för att jag spelade sådan musik i deras hem. Fick vänta hela tre veckor för att få kunna njuta av den igen.
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|