hmmmm misschien dan voor 1 dag een kaartje kopen whehehe
ik moet en zal UW zien!!!!!!!!!!!!
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-21-2002 10:22
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Tiesto komt ook!
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
May-21-2002 10:38
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
klinkt wel leuk alleen het blijft blowlands :S
dus niet echt onze muziek verder!
___________________
Ga eens dood!
May-21-2002 10:46
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Timo Maas komt ook btw
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
May-21-2002 10:47
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by franzelare
klinkt wel leuk alleen het blijft blowlands :S
dus niet echt onze muziek verder!
Nah de sfeer is altijd super, en er is best veel dance muziek dit jaar. Er was altijd al wat Dance (Speedy J was er vorig jaar, Ed Rush ook enzo...). Maar er is meer dan dat..ook veel cabaret enzo.
Ik ga er dit jaar weer werken, hoop dat ik Underworld / Tiesto nog kan zien.
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-21-2002 10:49
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
Location: Holland, Vught
Re: Underworld op LOWLANDS!!!!!
quote:
Originally posted by magrec
Dus geen dancevalley.....
hmmmm misschien dan voor 1 dag een kaartje kopen whehehe
ik moet en zal UW zien!!!!!!!!!!!!
Ik dacht dat dit niet kan, das anders dan bij Pinkpop. Bij lowlands zijn er, dacht ik, geen dagkaarten (alleen 3 dagen)
Greetz muppet
May-21-2002 13:20
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Re: Re: Underworld op LOWLANDS!!!!!
quote:
Originally posted by Muppet
Ik dacht dat dit niet kan, das anders dan bij Pinkpop. Bij lowlands zijn er, dacht ik, geen dagkaarten (alleen 3 dagen)
Greetz muppet
hmm dan moet ik kaartjes jatten van me zwager
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-21-2002 13:22
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
wat een lol!!!
Ik heb vandaag m'n Lowlands kaartje gehaald, en het wordt dit jaar gewoon nog beter dan de jaren dat ik ervoor was; met Sylverchair, Timo Maas, Tiesto en UNDERWORLD!!!!
Ik baalde al behoorlijk dat ik niet naar dancevalley kon en dus geen tiesto en/of underworld zou zien; maar wat ik echt nooit verwacht had was dat underworld weer op lowlands zou staan deze zomer. 2 jaar geleden het beste optreden van hun tot toen toe en dat gaan ze deze zomer zeker weer verbeteren.
Nog niet alles van lowlands is bekend, maar er komen standaard nog wel een paar drum&bass, techno en progressive dj's bij.
Plus dat de bands van lowlands dit jaar ook helemaal niet slecht zijn.
Fuck DanceValley - Ik ga naar Lowlands!!!
(p.s. al mis ik dan wel de hardhouse op lowlands )