Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > [Fest] Underground Sessions, Malmö, 2:a Augusti
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000
[Fest] Underground Sessions, Malmö, 2:a Augusti

Efter ett par år utomlands har jag fått min första spelning i Malmö på bra jädrans länge så jag täntke spamma lite om den här.

Namn: Underground Sessions - Let There Be Trance
Arrangör: Diz Iz Electro
Datum: Lördagen den 2:e augusti
Tid: 00:00-07:00
Pris: 100kr vid dörren *måste signa up som medlem på deras hemsida*
hemsida: dizizelektro.org
Plats: Industrigatan 20

Line-Up:

Irish (www.assortedtrance.com)
Aries (Mono D)
Ursa (www.divinemusictribe.com)

Dra dit om ni blir besvikna på Malmö's uteliv på lördag eller kom dit efter ni hängt färdigt på de andra ställena.

http://www.di.fm

Old Post Jul-31-2008 15:23 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Välkommnen tillbaka Hur gick det?
Hade själv tyvärr inte möjlighet att vara där.

Old Post Aug-04-2008 16:24 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

Synd att du inte kunde komma. Hade varit kul med lite fler bekanta ansikten

Annars gick det rätt så bra. Dansgolvet kom inte igång förrän 02:00 ungefär så jag trodde först att alla hatade det jag spelade. Var mycket gamla rejvers och psy/trance klientel kändes det som. Sedan blev det plötsligt en massa ös så då kändes inte som det var mig det var fel på trots allt hehe.

Mot slutet kom det nån kille med för mycket "fest" under bältet och skulle leka med mixern under mitt set. Trodde först att det var en av nästföljande DJs men när det väl gick upp för mig att det bara var en "random dude" så fick jag slänga bort honom.

http://www.di.fm

Old Post Aug-11-2008 12:37 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Johan (DJ Irish)
Mot slutet kom det nån kille med för mycket "fest" under bältet och skulle leka med mixern under mitt set. Trodde först att det var en av nästföljande DJs men när det väl gick upp för mig att det bara var en "random dude" så fick jag slänga bort honom.

Haha, känns fint, nån som kände sig hemma (Typ han som hade hand om ljuset på Amnesia, även om han väl inte var utsedd att ha det )

Old Post Aug-11-2008 19:30 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > [Fest] Underground Sessions, Malmö, 2:a Augusti
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFamous Goa Song ! [2007] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDraft - "Dombok Felett" (Extended Club Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:58.

Forum Rules: