|
länken funkar, men det är kanske fullt på ftpn eller nåt
och det gör ju inget att du postar som ovanstående eller? kanske blir lite svårt att hitta "sakerna" (hemligt ord ) men å andra sidan så är det ju skoj med lite respons
edit: en grej man kan göra är ju att begränsa till vissa ip... funkar kanske iofs bara på ftp (och inte websrvrar) men på så sätt utesluter man ju alla som inte tillhör SweTA
___________________
man with no sig
|