Ik was gisteren met wat vrienden naar mijn 12" aan het luisteren van Southern Sun. En opeens zei een van mijn vrienden "Deze klinkt anders dan de Southern Sun die Tijs op DD draaide" Dus wij snel effe de rips van DD gepakt en afgespeeld, en ja hoor, de Retail verschilt zeker!!
Na de tweede break (als de stem er weer inknald) heb je helemaal geen strings. Moet je maar eens vergelijken met de Live Rip. Daar barst het na de break van de strings.
Ik denk dat Tijs Southern Sun toch heeft aangepast op verzoek van Oakie. Al ben ik zelf van mening dat ie dit beter niet had kunnen doen. Juist op die strings na de tweede break ga je los. Nu klinkt het behoorlijk kaal.
Mee eens, het viel me al op toen de vinyl rip te krijgen was. Het nummer was veel minder mooi dan de versie op dd of de versie op nec. Eerst dacht ik dat het lag aan de live versie ofzo maar er zit wel een duidelijk verschil in.
Greetz Muppet
Jun-09-2002 10:18
Passiva
Ava Mea / Syndique
Registered: Jan 2002
Hmm ik heb em nu ook op vinyl. Maar aan 't einde fade 'ie out... Hebben jullie dat ook?
Als je beter luistert hoor je ook dat de vocalen anders zijn in de DD versie
Maar gelukkig draait tieske tegenwoordig gewoon weer de DD versie want die blijft natuurlijk gewoon roeleren
Jun-09-2002 13:08
blighty
Still in love with trance
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Als je beter luistert hoor je ook dat de vocalen anders zijn in de DD versie
Ja klopt!! Dat was ik nog vergeten te vermelden, de tekst is inderdaad ook anders. Goed dat je het even zegt.
Hmm, ik vind eigenlijk niet dat hij dat zo uit had mogen brengen als "DJ Tiesto Mix" Het was prettig geweest als hier melding van was gemaakt, maar goed..
ja dat is zkr jammer, die tijs zelf draait is veel kicker
die perfecto(rode hoes) is ook wel goed maar niet zo als die tijs altijd draait
in de ene zingt dat meisje cause it's easier to fly(tijs versie) en in die andere cause it's easier to drown(rode perfecto release)
Jun-09-2002 16:30
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
de Gabriel & Dresden mix, vind ik echt 10 x beter dan die tiesto mix. luister maar es naar de orginele mix en de tiesto, lijkt best veel op elkaar. bijna alleen een andre bassline.
maarja das mijn mening
greetz
Jun-10-2002 04:55
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
same here,gabriel&dresden ownen ass...
Ennu maybe hebben ze dermee gekloot omdat t zo'n idiooooooot lang nummer is wat t enige gare is aan dat nummer,veeeelste lang
Jun-10-2002 07:24
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
misschien ben ik de enige, maar ik vind een stuk van die zang bij die G&D mix echt heel vals......