|
ממש ממש מעצבן HELP ME!!!
יש לאבא שלי במחשב הישן שלו כן כן 133 מגה ארץ 32 מגה בית מחולק ל4 כרטיסי זיכרון ממש ישנים קטנים כאלה בגודל של אצבע!
קיצר עד היום היה לו במחשב 32 מגה בית כי הרי כל כרטיס הוא 8 כמובן
אבל היום ניסיתי לחבר לפלוס כל ה 4 ניסיתי לחבר כרטיס זיכרון של 64 מגה בית אחרי שהכנסתי אותו יכול להיות שהיתה התנגשות או משהו
כי הכרטיסים הקטנים והכרטיס היותר גדול לא אותו חברה
ובסופו של דבר במקום לקבל 96 מגה בית אני מקבל 16 מגה בית עלובים!!!!
ואני לא מצליח להחזיר ל32 המקורי
למרות שהוצאתי את הכרטיס הגדול יותר
נראה כאילו מה שאני לא יעשה זה נשאר 16
ניסיתי לשנות כמה דברים בביוס אבל שום דבר אין תגובה
זה נתקע ב 16
אני מניח שאתם יודעים משהו אולי הגדרות מסוימות
כי אני לא מבין גדול במחשבים!!!
אז מה אתם אומרים איך אני מסדר את זה?
מצטער אם ההודעה נשמעת קצת חנונית כי העתקתי אותה ממה שכתבתי בפורמ של מחשבים
???
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
|