|
|
|
|
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
|
|
|
Jun-10-2002 13:32
|
|
|
 |
 |
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000
|
|
|
Het begin was echt dramatisch (januari, februari bijvoorbeeld)... maar nu de zomer is genaderd komt er echt veel goeds uit.
Producers die dit jaar al erg goed bezig zijn wat mij betreft
Laurent Veronnez OWNS! (DJ Tiesto - In My Memory (V-One en Airwave remix), Airwave - Another Dimension, Airwave - I Want To Believe (die nieuwe mix), Airwave vs Rising Star - Sunspot, The Clergy - The Oboe Song (The Green Martian mix) , Fire & Ice - San Antonio, CapeTown - Chameleon, Velvet Girl - Promise You Heaven, Jones & Stephenson - The First Rebirth (Airwave Remix)... en dan heb ik nog niet alles genoemd.. echt associaal veel!
M.I.K.E. heeft ook al een dozijn Push Remixen afgeleverd.. vind ze niet allemaal super dat wel.. maar Matanka - Lost In A Dream (Push Transcendetal Remix) is toch wel een juweeltje net als de nieuwe Plastic Boy 
Gabriel & Dresden een van de verassingen van dit jaar met enkele zeer lekkere remixen.. vooral Adain - Summer Is Calling.. een van de beste nummers van dit jaar wat mij betreft.
Ralph Barendse (Midway, Alpha Breed, en Mesh) en Carlos Resoort heeft met 4 Strings - Diving weer een topper... terwijl ik nog steeds geen genoeg kan krijgen van Into THe Nigh.
Signum is weer lekker bezig... vooral Second Wave
En dan vergeet is bijna mister Thrillseekers.. Steve Hellstip..
Dreaming Of You is echt super... en dan Rapid Eye - Circa Forever.. met gewoon 2 steengoede mixen! en ook En-Motion - Getting Away With It (Thrillseekers Remix)is super.
Tiesto, Armin en Ferry, Marco zijn ook goed bezig en Svenson & Gielen hebben ook een paar lekkere tunez geproduceerd.
en zo kan ik nog wel ff doorgaan.... is nu al een beter jaar als vorig jaar 
|
|
Jun-10-2002 19:25
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:03.
Forum Rules: