מישהו מכיר מלון באילת ששווה לנסוע אליו עם יחברים בחופש?
משהו טוב כזה
לא מי יודע מה יקר...
?
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Jun-12-2002 17:56
Djsamorai
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2002
Location: il
עם אתה מיתחת לגיל 21 זאת בעיה ...
לא כל מלון מסכים לקבל נערים ..
אם הוא יסכים זה יהיה רק עם הכרטיס אשראי של אחד ההורים ..
כי לא רוצים ליראות את החדר הפוך !
אני הייתי שנה שעבה במלון הרי אדום
מלון קטן מגעיל
עם בריכה מצו'קמקת !
שבבית שלי יש לי כימעט אותו גודל של בריכה!
אבל היה בן זונה כי ביכלל לא נישארנו במלון !
ולא ביקשו כרטיס אשראי ולא כלום ..
תנסה יש מלון שנירא אקספרס משהו ..
מלון טוב אולי שם יכניסו..
Jun-12-2002 18:17
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
quote:
Originally posted by Djsamorai
עם אתה מיתחת לגיל 21 זאת בעיה ...
לא כל מלון מסכים לקבל נערים ..
אם הוא יסכים זה יהיה רק עם הכרטיס אשראי של אחד ההורים ..
כי לא רוצים ליראות את החדר הפוך !
אני הייתי שנה שעבה במלון הרי אדום
מלון קטן מגעיל
עם בריכה מצו'קמקת !
שבבית שלי יש לי כימעט אותו גודל של בריכה!
אבל היה בן זונה כי ביכלל לא נישארנו במלון !
ולא ביקשו כרטיס אשראי ולא כלום ..
תנסה יש מלון שנירא אקספרס משהו ..
מלון טוב אולי שם יכניסו..
תודה...
יש מלון משהו מריאן
משהו כזה?
מישהו מכיר?
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Jun-12-2002 18:29
Pinto
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Hadera, Israel
שמעתי שיש מלון שנרא מלון עדי שהא זול וטוב אבל לא הייתי שם. בכל מקרה תבדוק את זה
Jun-12-2002 18:30
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
לחטיבה\תיכון הכי מומלץ אכסניית נוער
עזוב שזה הרבה יותר זול ממלונות
יש שם הרבה חבר'ה באותו ראש ופול כוסיות
או שתעשה מה שאנחנו עשינו
שכרנו שם דירה לכמה ימים
משהו בן-זונה!
תחשוב יש לך עוד מטבח וכל זה...
חיפשתי עכשיו ואין לי את מס' הטלפון של הדירה
אולי גיא שמר אותו
תשאל כמה חברים שלך שהיו כבר, למישהו בטוח יש איזה טלפון של משכיר דירה
אילת מפוצצת במשכירי דירות לכמה ימים, הם מרוויחים פול מזה
___________________
Jun-12-2002 18:32
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
quote:
Originally posted by eXeTik
לחטיבה\תיכון הכי מומלץ אכסניית נוער
עזוב שזה הרבה יותר זול ממלונות
יש שם הרבה חבר'ה באותו ראש ופול כוסיות
או שתעשה מה שאנחנו עשינו
שכרנו שם דירה לכמה ימים
משהו בן-זונה!
תחשוב יש לך עוד מטבח וכל זה...
חיפשתי עכשיו ואין לי את מס' הטלפון של הדירה
אולי גיא שמר אותו
תשאל כמה חברים שלך שהיו כבר, למישהו בטוח יש איזה טלפון של משכיר דירה
אילת מפוצצת במשכירי דירות לכמה ימים, הם מרוויחים פול מזה
וואי זה יכול להיות משהו טוב....
אבל צריך לשמור על הדירה...?
כמה זה עולה בערך?
יש הגבלה למס' אנשים?
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Jun-12-2002 18:43
yahel222
Psytrance Addict
Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel
מה אתה רמד
יש מלונות שבקיץ יש שם כמעט רק נוער
כמו קלאב אין ומרינה וכאלה חארטות
שאני הייתי היו רק ילדים שם
Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
אני הייתי שנה שעברה ברווירה, והיה פשוט בן זונה!!!
כל המלון היה צעירים כאילו בני נוער...
היו שם קרועים חבל"ז
היו שם שניים שאחד התערב עם השני על 50 שח שהוא לא קופץ דרך החלון, הוא קפץ ממש דרך החלון שבר את הזכוכית ולקחו אותו למיון!!!
___________________
Jun-12-2002 19:05
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
quote:
Originally posted by oren_naor
וואי זה יכול להיות משהו טוב....
אבל צריך לשמור על הדירה...?
כמה זה עולה בערך?
יש הגבלה למס' אנשים?
איזה לשמור, עשינו שם וואחד באלאגאן
יענו תעשה מה שאתה רוצה רק לא לשבור את הקירות
ותקשיב טוב... עלה לנו 80 שקל ללילה
(לכל אחד יענו)
כלום כסף!
___________________
Jun-12-2002 19:08
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
quote:
Originally posted by eXeTik
איזה לשמור, עשינו שם וואחד באלאגאן
יענו תעשה מה שאתה רוצה רק לא לשבור את הקירות
ותקשיב טוב... עלה לנו 80 שקל ללילה
(לכל אחד יענו)
כלום כסף!
וואי שווה...
יש הגבלה למס' אנשים?
או שלא אכפת לאף אחד?
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Jun-12-2002 19:13
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
quote:
Originally posted by oren_naor
וואי שווה...
יש הגבלה למס' אנשים?
או שלא אכפת לאף אחד?