noen herfra som skal dit? Luke Slater, Miss Kittin & The Hacker (Live), Infected Mushrooms, Orbital ++++++++ regner med å kjøpe billett imorgen eller tirsdag
Fan, snacka så man förstår Jag ska till Arvika och jobba
quote:Originally posted by AC. Fan, snacka så man förstår Hacka inte på Vermi..........
x-drean hehe er da ikke så vanskelig å forstå norsk(?) =p jeg forstår jo det meste av svensk men ingen flere som skal dit??
När börjar festivalen då?
11. juli www.galaxen.se DJ Nukem (ch) Infected Mushroom (isr) Luke Slater (uk) Miss Kittin & The Hacker (d/f) Orbital (uk) Timo Maas (d) +++++++++++++++++++++++++
var det noen herfra som var der?? iiii det beste jeg noen gang har opplevd go sweden med billig øl! burrka, bæsj eller hva enn dere kaller det
quote:Originally posted by verminator go sweden med billig øl! va? du är den första som säger så en burk med 50 cl kostar 12-15 kr, i tyskland kostar dom 3-6 kr men så är det väl, norrmännen åker till sverige, svenskarna åker till danmark, danskarna åker till tyskland, tyskarna åker till tjeckien osv osv
___________________ man with no sig
Justfan...fan Fruktsoppa ringde min mobil igår...han va där "Hörru fan Kenny det är nåt techno hära, lyssna lyssna" Det lät rätt sjysst...önskar jag var där....sen bröts samtalet
___________________
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=55713 min rapport fra festivalen orket ikke å skrive så utfyllende, i og med at jeg skrev den kl 05:00 igår, 30 min etter at jeg hadde kommet hjem. men fyfaen som infected mushroom rokka! *finne infected mushroom livesets*
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA