|
Re: מורן - Luckystrike
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חזרת לכאן כרוח סערה לפני מספר חודשים
זה היה נראה שהפעם זה לתמיד, הפחת חיים בפורום ע"י החזרת כמה מהותיקים ואז כשמעט דעך פה למצב הכללי שמתקייים פה רוב הזמן בשנים האחרונות נעלמת לחלוטין.
אמרתי לך שחובת ההוכחה לגבי הישארותך בפורום מוטלת עליך, אני הייתי סקפטי, כנראה שידעתי למה, אם אני טועה תוכיח לי אחרת.
בכל מקרה במבחן הראשון, מסיבת טראנס אמיתית, קטנה, קהילתית ביום שישי, לא עמדת, כאשר לא הגעת. |
אילן לא צריך לקחת דברים לקיצוניות, מורן עדיין מחובר לפורום, ואם אתה מכשיל אותו ב"מבחן הראשון" זה רק בגלל חוסר ידע ...
עברה/עוברת עליו תקופה ממש קשה בכמה חודשים האחרונים ובמיוחד בשבועיים האחרוניום שהיו מאוד קשים בשבילו מסיבות אישיות. בנוסף להכל לפני משהו כמו שבוע הוא נורא חלה, והוא עדיין לא החלים. אני מסכימה איתך שהוא הוריד הילוך בהשתתפותו בפורום, אבל לפעמים החיים חזקים מאיתנו... אני בטוחה שברגע והוא ירגיש יותר טוב ויתאפס על מה שקורה חוץ מאנטיביוטיקה, לשתות נוזלים, לישון ולסבול... הוא יבוא לכאן ויראה את נוכחותו. אני יודעת שמסיבות טראנס איכותיות הן מאוד (מאוד) נדירות בארץ, אבל יחד עם זאת, זה לא שווה את הבריאות של אף אחד פה...
מקווה שהיה כייף במסיבת קלאסיקות! מצטערת שאני לא יכולתי להגיע, זה לא שלא רציתי, אבל כשבאים לביקור בארץ ואתה רוצה לדחוס כל כך הרבה בזמן דיי קצר יש מגבלויות וצריך לוותר על כל מיני דברים שאתה רוצה בדרך. מקווה שאולי נצליח להגיע לארמין בסופש הקרוב!
|