|
תודה חבר'ס
אכן מילת המפתח פה היא אולד סקול או מה שנקרא פיור טראנס,
פחות דגש על אפקטים מאתגרים,בכוונה תחילה,ויותר דגש על המלודיקה,הרמוניה
טראק שידבר ללב,פחות לראש,כמו פעם
ולגבי הסאונד וכו (קיק,ערכות צלילים וכו..
המוזיקה כולה נעשית בקיובייס
אני מאמין שלכל אמן יש את הצבע שלו במוזיקה,כל אחד והדגשים שלו שהוא רוצה לתת במוזיקה
אחד מעדיף קיק כזה,השני סינט כזה,וכן הלאה,אין לזה סוף,כי בסופו של דבר האוזן בוחרת מה שהיא אוהבת
וזה למעשה הצבע שלי במוזיקה
,שוב תודה על הפידבקים,שמח לשמוע,ומי יודע אולי אחרי האלבום גואה טראנס שעשיתי,הפרוייקט הבא יהיה אלבום אולד סקול מלודיק טראנס
ימים יגידו
עד אז סופ"ש רגוע לכולם
:-)
ולסיום קליפ מההופעה האחרונה שלי בבלגיה
http://www.youtube.com/watch?v=IcOLnXqWhlA
|