|
Nesch...de e bara å köra på.
Men de beror ju på vad du ska göra med låten ,
du kan ju inte släppa en rmx om du inte fått tilstånd från artisten/skivbolaget.
Men om du inte hade tänkt de så ere ingen fara.
Go ahead!
Btw , vilken låt ska du rmx:a?
LaterZ:...
|