Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan?? - Part II
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TimeportE
... Addicted Yet ?



Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
Wat hebben we dit weekend gedaan?? - Part II

ja, om weer een oud onderwerp nieuw leven in de blazen, maar het wel overzichtelijk te houden heb ik deze thread maar eff gemaakt (er was zowizo een tekort aan nieuwe threads hiero )

wat hebben wij dit weekend gedaan?

nou ik ben vrijdag naar het einde van de zomerfeesten geweest.. en dat was echt heeeel vet!! eerst wat lopen zuipen hiero bij mij thuis met een vriend van me.. daarna naar de stad gegaan en daar met wat andere lui naar concert van kane geweest.. nou ik heb me daar lopen springen, die gast weet je echt wel goed op te focken zeg.. echt mooi was dat!! daarna nog uit gegaan, wat ook wel lachuuh was!
zaterdag nix gedaan, zondag nix gedaan.. en nu opruimen want mijn ouders komen thuis van een vakantie van 2 weken!


___________________
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jul-22-2002 13:11  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42



Registered: Jan 2002
Location: home
Re: Wat hebben we dit weekend gedaan?? - Part II

[QUOTE]Originally posted by TimeportE
ja, om weer een oud onderwerp nieuw leven in de blazen, maar het wel overzichtelijk te houden heb ik deze thread maar eff gemaakt (er was zowizo een tekort aan nieuwe threads hiero )

Das waar, waar blijven jullie draadjes?

Maar goed, ik ben dit weekend in de plaatselijke kroeg geweest, 2 maten gingen op vakantie en moesten om 4 uur op het vliegveld zijn dus die zijn maar direct doorgegaan.

Zaterdag naar de plaatselijke discotheek, waar een maat van mij (DJ Bel-C voor de kenners) mocht draaien in de 'local dj night'. Was wle gezellig iig.

En volgend weekend zit ik voornamelijk in de auto.....


___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear


Old Post Jul-22-2002 13:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

Zaterdag overdag had ik Extrema en zaterdag nacht ben ik in Eindhoven blijven slapen in een hotel.

Thats it


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Old Post Jul-22-2002 13:29 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flippe
Snap jij het wel ?



Registered: Sep 2001
Location: Asten, Netherlands

Vrijdag avond uuuhm, ff denken , hebben we met een paar vrienden DVD'tje zitten kijken.

Zaterdag middag nog even 40 km gemountainbiked.
Enne zaterdagavond naar de plaatselijke Discotheek, waar meestal wel redelijk muziek wordt gedraaid.


___________________

Old Post Jul-22-2002 13:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

ik ben sinds 8 maanden in de lokale disco geweest, de lunenburg. marco v heeft daar vroeger gedraait en de mannen van collusion gaan daar elke week uit.

maar het was kut, de dj draaide alleeen maar boozy woozy stijl, veel oude hardcore classics die ze opnieuw hebben ge remixt. erg triest allemaal. verder draaide de dj niet eens met platen, ook nit met cds maar met mp3. ook jammer want zo kan je nooit nieuwe whitelabels en promos draaien.

de lunenburg geeft een mix cd uit de liedjes die erop moesten komen kon je smsen (hetsmsen was al weken daarvoor gedaan), zodat jij eigenlijk bepaalde hoe de cd eruit ging zien. van alle inzenders werd 1 iemand getrokken die een prijs won.
dus je hebt een of andere pipo die de mic pakt en alles beetje uitlegt hoe het met de prijsuiteiking gin enzo, hij vertelde dat het nummer die het meest gekozen het nummer is van tiesto met he liedje lethal weapon, weapon jaaa hij zei weapon dat ze die pipo nog niet eens hebben uitgelegt dat het nmmer lethal industry is, echt triest.

dus ik was best wel saggie. dus toen maar geprobeerd om een lekker wijf te versieren die heel de tijd vlakbij me stond. wat ook niet lukte omdat ze al een vriend had. de rest van de vrouwen die daar liepen waren of boerinnen of te klein.

aan het eind nog ff met vrouwelijke dj gepraat die daar in het hardstyl ruimte draait. het heet offiecieel hardstylkelder maar deze week draaide ze echt ruk. maar ja heb maar gezegd dat ze goed draaide. maar het was wel aardig vrouwke beetje over house muziek gepraat enzo. en toen was het 4 uur en naar huis.

samengevat het was een kut avond dit is echt de laatste keer dat ik naar zn disco ga zeg.


___________________

Old Post Jul-22-2002 13:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

Vrijdag een strandfeessie van mijn werk gehad. Volleybal, barbeknoei en dronken geworden . Rond een uur of elf nog ff naar Scheveningen geweest en met vrienden doorgedronken in een bar.

Zaterdag naar de Eau geweest waar Promiss en Cor Fijneman draaide. Promiss draaide alleen maar simpele hitjes, die ze nog geeneens goed in elkaar wist te mixen. Daarna Cor die er lekker de beuk in gooide. Cor is en blijft een Fijneman .

Enige min punt van de avond was dat er een schietpartij buiten de Eau heeft plaats gevonden. Eén zwaar gewonden en een uitsmijter die een schampwond had. Schijnen kampers geweest te zijn die mot met elkaar hadden.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-22-2002 14:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Enige min punt van de avond was dat er een schietpartij buiten de Eau heeft plaats gevonden. Eén zwaar gewonden en een uitsmijter die een schampwond had. Schijnen kampers geweest te zijn die mot met elkaar hadden.


brrrrrr

Old Post Jul-22-2002 14:25 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.Snake
Senior tranceaddict



Registered: Aug 2001
Location: Puttershoek, The Netherlands

ben naar Hollywood in Rotterdam geweest, afgelopen zaterdag


___________________
DefQon 1 14-06-2003

Old Post Jul-22-2002 18:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.Snake Click here to Send T.Snake a Private Message Add T.Snake to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by Optimus


brrrrrr


Zeg dat wel, hoe gaat een tent naar de klote.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-22-2002 18:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex



Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland

Ben zaterdagnacht teruggekomen van Kreta en daarna de nacht en dag verder met me vriendinnetj doorgebracht. Weinig boeiends dus.


___________________

Old Post Jul-23-2002 10:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D



Registered: Apr 2002
Location: Rotterdam/Wageningen

quote:
de rest van de vrouwen die daar liepen waren of boerinnen of te klein.


das bij jou al gauw of niet??



Ik heb vakantie, dus tis eik een lang weekend, maar keb vrijdag ehh, niks gedaan denk ik, en zaterdag is de kapster geweest en had ik savonds straatbbq, dus btje zatte overbuurmannen uitlachen in de regen...en zondag heb ik uitgeslapen...lekker boeiend weekend, haha


___________________
I suck at making a sig...

Old Post Jul-23-2002 13:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

quote:
Originally posted by DjSuez


das bij jou al gauw of niet??





ja idd, onder 1 meter 70 valt af, heb geen zin in een hernia


___________________

Old Post Jul-23-2002 14:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan?? - Part II
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackbeautiful oakie tune from 1995... [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTon TB - "Static Bullet" (Jochen Miller Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:09.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!