|
ja...wat zal ik er eens van zeggen..ik kan me niet storen aan de clips op tv, maar des te meer aan hoe de samenleving zich daaraan spiegelt. Ik hoorde gisteren weer van een vriendin van me hoe dr zusje op 14 jarige leeftijd is ontmaagd door een of andere neger van 18 ofzo..en ik hoor niet anders meer, die gasten denken dat ze alles zijn,en flikken het ene na t andere, en dat komt grotendeels door die clips denk ik, waardoor ze steeds vroeger gaan denken dat ze alles zomaar kunnen flikken, en het dan ook gewoon doen! en daar wordt ik af en toe een btje pissed om. Dan loop je door een winkelcentrum en dan staat er weer zon groepje van die gouwen kettingen die je ff lopen na te schreeuwen als je wel eens kleren aan zou kunnen hebben die duurder zijn als die van Ali G, of Perry Ellis of weet ik wie. Ik vindt t een trieste ontwikkeling...zelfs blanke jongeren lopen zich als Fat Joe of Ms Dynamite of weet ik welke ik-heb-ff-geld-nodig-dus-snelpraat-ik-maar-ff-een-plaatje-aan-mekaar-figuur te gedragen.
Amen..
Ik heb verder ook niks tegen negers..alleen tegen mensen die zich zo gedragen, en dat zijn dus ook blanken...