אנשים הייתי במסיבה באילת ושמעתי את השיר WE DONT NEED NO EDUCATION בגירסאת מיקס משהו עצבני כזה עכשיו חיפשתי את זה בטי סי האב ולא מצאתי אז אתם יכולים לתת לי קצת פרטים על השיר על הלהקה וכאלה ... כדי שאני אמצא ... תודה .. אחים שלי
pink coffee - another brick in the wall
___________________ Never again.
quote:Originally posted by DjChook pink coffee - another brick in the wall תודה אחי אני מוריד איזה מיק מקווה שזה הגירסא ששמעתי
quote:Originally posted by divx-master אז אתם יכולים לתת לי קצת פרטים על השיר על הלהקה וכאלה ... אתה מתכוון לשיר המקורי!? Pink Floyd - Another Brick In The Wall בנזונה של רמיקס... שמים במסיבות די הרבה בזמן האחרון ומה ששמים זה מה שצ'וק הביא לך
___________________ .
אתה לא מפסיק לפסטט אה =] משלים את הימים החסרים שלא יירד הממוצע
___________________
quote:Originally posted by nesher אתה לא מפסיק לפסטט אה =] משלים את הימים החסרים שלא יירד הממוצע חחחחח ר-א-ס-מ-י
Pink Floyd הלהקה אלוהים איך אי אפשר להכיר אותם !! ככה להקה משנות השישים מסטולים עושים מוזיקה בת זונה טובה סגנון מסטול לגמרה מין רוק רגוע או שאתה אוהב את זה או לא רוב ההופעות שלהם וההקלטות הם עברו מסטולים ככה על איזה ג'וינט טוב אז יש גם שירים מוזרים בטירוף אבל אני אוהב אחלה להקה מומלץ להשיג כל דיסק אפשרי שלהם הכי מפורסם זה The Wall שיצא גם סרט באותו שם ו Dark Side Of The Moon !
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA