|
Ben het gedeeltelijk met je eens. Ik volg de man al weer een paar jaar en ben nog steeds een groot fan van hem. Heb hem in 1999 en begin 2000 echt diverse sets horen draaien. Elke keer verrassend wattie ging doen. De ene keer een trancy set de andere keer neigde een set meer naar de technokant. Maar nu draaitie vaak hetzelfde en vaak dezelde nummers achter elkaar. Totaal geen variatie. Op zich kan hij dit een maand dit uithouden, omdat je hem toch niet vaak meer live hoort draaien in NL. Maar als je na twee a drie maanden Tieske weer hoort draaien live en dat hij dan weer met dezelfde shit komt als een paar maanden daarvoor dan issie echt fout bezig. Ondanks deze voorspelbaarheid van hem is het nog toppie qua muziek en ik zal net zo hard springnichten maar gezien zijn staat van dienst mag je meer van hem verwachten.
In 2000 werd ik ook helemaal suf van Silence, draaitie elke keer weer, ben tijdens de solo in december 2000 in de Eau weggelopen tijdens dit nummer. Kom ik terug na 10 minuten in de grote zaal, stondtie nog aan, bleek dat hij hem twee keer had gedraaid 

Down-Under was da bomb
|