Registered: Jul 2002
Numark
zoals sommige miss zo wel weten is het donderdag vrijdag en zaterdag weer 3 dwaze dagen bij bijenkorf. En deze keer staat er een numark dj set met 2 draaitafels en een mengpaneel in de aanbieding voor 600 euro. En kvond zelf numark wel een goed merk maar voordat ik em koop wilde ik toch nog ff weten wat jullie er van vonden......
Sep-27-2002 18:47
stefv
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2001
eyyy ik was er ook al over aan 't denken..
ik vroeg me ook af welk type het was maar daar konden ze me nu nog nix over vertellen, maandag ovzoo moest ik terug bellen..
maar volgens mij is het inderdaad de 1650 omdat deze direct is, wat ook bij de advertentie stond
Sep-27-2002 19:39
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
ik weet wel dat die tt1600 en tt1650 als gaar te naam staan, maar om mee te beginnen is t denk ik niet slecht, je bent dan namelijk nog niks gewend
Originally posted by mastah jc
hmm maar als je zou moeten kiezen tussen een package van gemini of numark wat zou je dan doen? (gemini niet de duurste natuurlijk)
k heb zelf een mixer(Ps626I) en cd-speler(CDJ20) van Gemini en die bevallen me goed! Draaitafels van gemini heb ik nog nooit gevoeld, maar vanaf de pt-2100 schijnen het goede dingen te zijn, de xl-500 is wat minder