 |
|
|
|
 |
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
|
|
|
תקשיב
יש לך מלודיה בת בת בת זונה
אני במקומך לא הייתי מושך את זה לכיוון ההארד טראנס
אלא יותר למלודי - אפליפטינג
ואני יעז לומר גם
פרוגרסיב
יש עוד הרבה עבודה על הקטע
אבל מנגינה יפה מאוד
נסה להוסיף לה איזה משהו ברקע...
|
|
Oct-10-2002 18:55
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
DjChook
Ancient TranceAddict

Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
|
|
|
אוקיי אחי תגובה...
עד הדקה 2:19
אין לי תלונות, הכל זורם יפה לדעתי, וממש יפה
מאז, המלודי שעולה, לדעתי לא מתאימה לעלות מאפס, כאילו זה מלודי שחוזרת על עצמה בקטע יחסית נורא קטן,
פתאום ב 2:48 אתם הופכים אותה לקול צווחני וממש לא במקום
ואז העליה ? מה זה פתאום נהיה החיקוי ל
MORE AND MORE
האמיתי ?
ממש ממש חלש, לדעתי...
וזה לא מלודי שמתאים לה
BREAK
לפני שנכנסים באסים.
עכשיו זה היה הפידבק
הצעות לשיפור...
המלודי ב
BUILD UP
שד"א כמו שגיל אמר הרבה יותר מתאים ל
UPLIFTING
למרות שאני יודע שאתה רוצה להיות
THE NEXT DJ ISAAC

אז אתה צריך קולות אופרה / עוגבים ממש גבוהים בשביל לקבל אקפט ממש מוצלח לעליה, והיא צריכה להיות מלוות ב
SNARE
מטורף של עליה, ולא בברייק לדעתי
עכשיו בקשר לשיפוצים הקטנים, אני חושב שזה ממש קטע של או שאתה אוהב או שאתה לא, כי הבאסים ממש טוביםף והמלודי הראשונה ממש טובה, אז זה מוזר שאחכ אתה יורד לווליום אפס ועולה עם מלודי חד-גווני
אהה ועוד משהו, אחרי העליה, שמתחיל הבאסים, הקטע עצמו נשאר יותר מדי בשילוב של
BASS + MELODY
ולא משתנה טיפה , לרוב, כמו באיג'יי, שירים משתנים כל כמה ביטים מכל טיפה יותר נמוך ליותר גבוה (בבס) וזה נותן אפקט של ערבוב צלילים שלדעתי מעשיר את השיר
(זה היה חרוז לסיום)
קיצור
אתה מעפן
סתם מת עליך אחי
אני בהלם שאתה יצרת את זה, אני חושב שסתם דפקת את השם שלך בסוף
___________________
Never again.
|
|
Oct-10-2002 20:51
|
|
|
 |
 |
Vortex_SA
universal tranceaddict

Registered: Jul 2002
Location: rehovot
|
|
|
אוקי, מהתחלה, קודם כל, זה לא רדיו מיקס, איפה הרדיו ואיפה המיקס, זה שזה קצר מכרגיל לא הופך את זה לרדיו מיקס, תעשה מבנה של רדיו מיקס, עם התחלה וסיום בשביל הרדיו... ה"פעמונים" האלה בהתחלה ממש לא בקצב טוב, תנסה להשאיר את כל התוים על אותו תו ותראה איזה יופי, יש את הקטע "אייזק" הזה, ממש לא יצא טוב, אייזק לוקח סינט ומשנה לו את הפיטש בדראסטיות לא את הפילטר... הצליל של המלודיה דיי חלש, המלודיה עצמה גם לא משהו, זה למעשה לא מלודיה בכלל...
יותר מדיי ריוורב על הטראק הזה, צריך ריוורב עדין, כי בד"כ יש לך את האקוסטיקה של המועדון בתור ריוורב, הקצב דווקא סבבה, אבל יש כל מיני שטויות ברקע שמפריעות, קיצר, תבנה את הטראק מחדש, סאונד יותר טוב... קיצר, הרבה עבודה יש לכם...
___________________
Music----is----universaL
Pay a visit good fella:
Xetro's MySpace
Xetro's Facebook page
|
|
Oct-10-2002 20:58
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 19:09.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|