Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
Mix ter download
Ik heb een mix gemaakt met mixmeister.
Dit is de eerste keer dat ik er mee heb gewerkt en sommige overgangen zijn wat bras, toch vin ik het geheel niet onaardig.
Ook had ik van sommige nummers alleen maar een liveset rip waardoor ik de overgang aan het eind ooit wat snel moest laten verlopen.
Tis wel hardstyle, dus als je dat al niks vindt, download um dan niet, want dat belast de server alleen maar.
Als je um download, laat me dan ff weten wat je ervan vindt.
ik heb het bestand gezipt en in 2 stukken verdeeld, je moet ze dus beide downen en daarna het .zip bestand openen.
Hier de 2 links Link 1 ---->renamen naar *.zip Link 2
En voor de aanvulling nog even de tracklist:
01 The Hose - Rockmania (Hardstyle Rock Cafe Mix)
02 Zenith Dj - Energy 2002 (Zenith Vs. Avex Mix)
03 DJ Tom-x vs DJ Jo - This Is Your Fantasy (original mix)
04 Jimmy The Sound - m.o.d.u.l.o (a1 one vrs)
05 Hardheadz - Wreck This Place
06 Brennan & Heart presents Misdome Project - Don't Mess With The Misdome
07 Tamok - The residtance is futile (original mix)
08 geal - Losing My Feeling 2002
09 the beholder and balistic - decibel anthem (original mix)
10 Luna Meets Snake & Chiren Aka Dhhd - We Control The Sound
11 Dj Luna - My Name Is Q
12 Sysmologic - Revulsion (mix?)
13 Hardstyle God - Prepare To Die (Extreme Mix)
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
Link 1 doet het niet en da zou weleens kunnen kloppen
quote:
Hallo djraoel2,
Onze diensten hebben uw website gecontroleerd; de inhoud is niet in
overeenstemming met de Algemene Voorwaarden van Lycos.
Tijdens de aanmelding bij Lycos Europe en door gebruik te maken van de
aangeboden diensten, bent u akkoord gegaan met de wettige zakelijke
voorwaarden voor het gebruik maken van de Lycos Europe diensten.
In overeenstemming met de wet en de Algemene Voorwaarden hebben wij uw
account verwijderd en dus ook uw website. "Bestanden opslag"
de eerste loopt niet helemaal lekker
de rest gaat wel.
van 7 naar 8 is nie best
btw zonde dat je die nummer 8 zo hard fade,
op een feest zou zoiets niet kunnen omdat de mensen
dan moeten stoppen met stampen omdat de beat wegvalt
weet zeker dat die nummers beter in elkaar gemixed kunnen worden
9 op 10 is dan weer goed, btw die nummer 10 wat een knalplaat blijft dat
zonde dat je voor die nr 11 een radio-rip gebruikt hebt, komt de qualiteit
van de mix niet echt ten goede.
platenkeus is wel goed, relatief veel nieuws.
alleen de volgorde van opbouw klopt niet echt,
ik ga meestal van zacht naar hard.
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
Ik vin de 1e overgang niet slecht, goed is anders maar het gaat wel.
Bij 7 naar 8 heb ik lang zitten puzzelen maar het wilde niet helemaal lukken, dus heb ik het maar ff zo gelaten. Echt slecht.
Ook 8 naar 9 is bras, maar da komt omdat het een rip was en ik moest um vroeg afkappen. Dat ging niet anders. al zou ie iets minder kunnen faden.
en van my name is Q is er alleen maar een liveset rip, dus da ging niet anders, maar kvin um zo vet dat ie erin moest.
Van de opbouw ben ik niet met je eens.
ik begin met de 2 rustigste platen, dan de vette beukers, de echte hardstyle.
Dan 2 ontzettend beukplaten (my name is Q en revulsion) en als afsluiter een snoei plaatje
Originally posted by raoel
en van my name is Q is er alleen maar een liveset rip, dus da ging niet anders, maar kvin um zo vet dat ie erin moest.
Van de opbouw ben ik niet met je eens.
ik begin met de 2 rustigste platen, dan de vette beukers, de echte hardstyle.
Dan 2 ontzettend beukplaten (my name is Q en revulsion) en als afsluiter een snoei plaatje
ja, jammer.
ik wacht meestal met een plaat mixxen totdat ik een goeie versie heb.
liveset rips klinken echt bout in een mix
die opbouw, ja/nee... hm.. je hebt wel deels gelijk maar het is persoonlijk. dat einde klopt wel idd maar ik zou de rest iets anders ordenen. ik zoek meestal platen die makkelijk aan elkaar te mixxen zijn zodat je mix een 'geheel' wordt en dat is nu niet echt het geval. dus -> opbouw veranderen