|
Ja, vilken tråd kan jag tänkas tycka vara bäst..
Känns lite onödigt att skriva kanske, bara kolla vem som postat mest i "Party-knark" tråden...
Svårt att övertyga folk via Internet, skulle jag träffa er alla IRL, är jag ganska övertygad att jag skulle kunna vinna över några stycken.. 
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe
|