Ni kanske har spelat de förut, va vet ja.
Men de e as kul!! Nu får ja göra nått ja alltid velat,
Sälja Knark! lol!
Prova de! e kul som satan!
Nov-03-2002 01:23
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
den gamla klassikern dealer....satt å lirade som fna å tävlade med polarna....komme rinte ihåg va rekordet va men de va jävligt mycket
å jävlar i havet va morsan lackade då hon såg det sen...tyckte de va helt fel å höll värsta predikan om hur fel de va osv...vadå inte kunna ta skämt
[edit]
rekordet för min del just nu ligger på $9,458,330...nån som lyckats bättre?
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Last edited by Vizay on Nov-03-2002 at 04:28
Nov-03-2002 03:39
robstar
Excited
Registered: Nov 2001
Location: Stockholm
Haha!
Ingen här hemma som har märkt ännu , men ja kan tänka mej att nån gör de snart.
Man sitter liksom å skriker på polarna: Köp Syra fy fan! Sälj brasset!
mitt rekord e: 10.748.718
Ja hade sån tur så ja fick köpa 50 extra platser till jackan 2 ggr!
Nov-03-2002 14:39
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
heh...vadå flax....fast du slår inte min polare ... $18,391,920...han hade typ råflax....fick snuten efter första dagen å dödade honom...sen blev de lågpris på kokain dan efer å sen nästa dag vare dubbla priset på kokain för de va extra eftertraktat....
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Nov-03-2002 16:15
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
lol..det här spelet e kul
Nov-03-2002 19:14
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
Location: Space
kan man inte ställa in fler dagar?
Nov-03-2002 19:29
NordLight
Trance Daddy
Registered: May 2001
Location: Stockholm
Visst är det roligt. Detta verkar vara en svensk mini-variant av det populära "Dopewars". Orginalet rekommenderas starkt. Följ länken:
NordLight:
Tack! spelade en snabbis nyss! De e mycket svårare än den svenska versionen. Har inte lika stor kolla på priserna nu :/
Men de e kul som fan!
Tack för länken!
Nov-04-2002 01:16
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
ahh... trevligt spel.. alltid något att börja med tills jag börjar på riktigt
___________________
Daniel
Nov-05-2002 09:12
Anna_De_Cavoon
tranceaddict in training
Registered: Sep 2002
Location: Stockholm
Wow, det här spelet var ju askul!
Fick 11,931,687
Finns det fler roliga spel?
Nov-05-2002 20:46
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
Har vi fått en ny kompis ?
Nov-05-2002 20:52
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Har vi fått en ny kompis ?
jasså, de_cavoon har äntligen börjat posta lite? har idlat en del tidigare ju, men inte lagt speciellt många inlägg