Eisen: Iedereen een set van MIN.40 min. 128kb/s Ter download zetten. Inleveren voor 20DECEMBER.
Dj's
Mikio
Ding Chavez
Mantis
Chiel S
Afternative
Siësta
Blighty
Basd
Spinnin Jack
DJ Bazz
Little Theseus
eieregooie
Aphex
Jury
TimeportE
Magrec
Sta je er nog niet bij, en wil je wel meedoen, doe ff een post hier of pm me ff
groetjes
Last edited by Siesta on Nov-21-2002 at 15:26
Nov-03-2002 14:50
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
daar heb ik wel oren naar
Maar hoe gaan we dat doen dan? Iedereeen neemt een mixje op en post die? of doen we het live achter elkaar? en doen we er ook eentje voor computer software vor de mensen die daarmee bezig zijn?
Lijkt me iig een goed plan
GreetZ, DC
Nov-03-2002 14:54
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
tja,
je kan doen dat iedereen een mix van 30 min doet, live via internet radio ofzo, en voor de mensen die niet heben kunnen luisteren dat ze op een server staan, dat je ze alsnog kunt downloaden.
over dat software, die moeten dan maar een aparte doen vindik.
Groetjes
Nov-03-2002 14:56
chiel-s
tranceaddict in training
Registered: Oct 2002
*WoK* dat is inderdaad een leuk idee. Maar om nou ook de mensen mee te laten doen die alleen software/mp3 mixen? Lijkt me beetje lame aangezien dat drukken op de knop is op het goede moment en voor de rest niks :P
Basicbeats.net staat denk ik wel open voor een online competitie
Ik moet nog ff kijken of een vinyl mixie mogelijk is voor mij anders kan ik alleen meedoen als t mp3 is en dat wordt lame gevonden hier schijnt
Lijkt me dat eerst ff duidelijk gemaakt moet worden hoe t eruit gaat zien enzo Is altijd handig om te weten als je mee wil doen.
Junkie XL ft Sasha - Beauty Never Fades
Blackwatch & Quiver - Loveless (DJ Asle Deep Dub Mix)
Sapphirecut - Free ur Mind
Nov-03-2002 16:02
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Ik doezowiezo niet mee, maar van mij persoonlijk, als objectief lid mogen mensen die met MP3 mixen best meedoen.
Maar dan wel onder de voorwaarde dat het wel ive moet worden gemixed en niet met mixmeister ofzow.
Dan kun je eens zien of dat er mensen zijn die ook goed met software kunnen mixen en of dat ze beter zijn dan de vynil guys.
Als het een mix op een server gooien is, doe ik wel mee. Mocht het online een uitzending worden, lukt het me niet. Mijn verbinding is daar te langzaam voor (ADSL Basis).
Leuk initiatief btw!
Nov-03-2002 18:48
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by -=Freezel=-
Als het een mix op een server gooien is, doe ik wel mee. Mocht het online een uitzending worden, lukt het me niet. Mijn verbinding is daar te langzaam voor (ADSL Basis).
ik doe graag mee, maar hetzelfde probleem heb dus ik ook, alleen heb ik een 56K-modem laat mij dan maar een mixje van ongeveer 30 min maken dan up ik em wel ergens, of stuur em anders wel op
Nov-03-2002 21:23
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
vraag 1: mogen alle stijlen?
vraag 2: wat als je geen server ruimte hebt? of geen mogelijkheid tot online radiomixen?
vraag 3: wie gaat dit alles beoordelen?
ikzelf vind online radiomixen iets anders dan een mixje op een server neerzetten! dat kan eindeloos naar eigen inzicht over, en een online radiomix niet!