Registered: Apr 2002
underskatta aldrig underkylt regn =P
hoho...vilka äventyr man varit ute på idag...först fick ja motorstopp för att ja råka glömma lyset på typ 10 min...¨vi hade dåligt batteri sen innan på skrotbilen...SUCK...så då fick ja fråga en man om hjälp.. hehe (lite pinsamt allt, visste inte så mycke om startkablar)
men det blev bara värre asså. körde ut i d norrländska skogarna å var på väg hem från min farmor... på nyheterna å radio gick de ut med larm om underkylt regn.. hehe... men d var typ en grad varmt ändå så ja tänkte att det var lugnt... å så märkte ja när ja körde att ja inte kom ¨nånstans när ja gasa på ettan.. haha... så det var rena BLÅFLEN.... skithalt asså...körde på iaf...Kom slutligen efter en enslig skogskörning till Dödskurvan som ja kallar den...typ...80 graders kurva Å där var det TVÄRSTOPP.... två bussar stod still, en traktor å en massa bilar... och folk börja backa å greja.. så ja tänkte att ja måste vända bilen ja me... ehe
å så börja ja mig på en s.k. BILSKOLE-vändning.....den när man kör fram å svänger, backar... ja ni vet
MEN...det skulle ja inte gjort... för JA GLEEEED ner i ett dike.. me bakdelen av bilen.. haha...illa....så jekla halt var det....SOM TUR var kom tre starka män å putta upp bilen på vägen igen...hehe, jag satt i då ... hohoho... allt ja kunde säga var typ: Shit, shit shit.. haha... fast ja tackade dem jäääättemycket såklart....sen fick ja åka... typ 1,5 km för att vända bilen på en gårdsplan...våga fan inte vända på vägen igen...sen kom sandbilen tillslut å då kunde man köra...igen
så ta det lugnt i vintertrafiken asså.. ni vill inte råka ut för det som hände mig idag.
Peace & Love
Nov-06-2002 20:08
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
ojdå.. låter inte kul... bra att det inte hände nått värre iallafall.
du kanske inte hadde varit här idag då
Nov-06-2002 20:32
Kraith
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
Sånt där händer bara i lapphelvetet, flytta till betongdjungeln istället...
Nov-06-2002 21:07
Endre
lol space music
jävla urskog
Nov-06-2002 21:08
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Kraith
Sånt där händer bara i lapphelvetet, flytta till betongdjungeln istället...
Öhh... underkylt regn wreckade min fina golf på Östermalm...
Nov-06-2002 21:34
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
glorie: verkar inte så ballt, men det var rätt skoj att läsa om hehehe
som anden säger, underkylt regn drabbar alla delar av vårt kära land... dock kanske det sandas etc snabbare i städer än ute på landet....
Nov-06-2002 21:55
Glorie
Goodbye for now
aaa,
underkylt regn e f*n värsta boven...för att köra på snö e inte lika farligt.. hehe...inte lika halt menar ja...
dbl, awwww gulligt...men d var aldrig fara för mitt liv denna gång...snarare bilens....lät som hela underredet förstördes. hohohoho inte nåt att skratta åt iofs.
Nov-06-2002 21:59
dbl
Whitesun
quote:
Originally posted by Glorie
aaa,
underkylt regn e f*n värsta boven...för att köra på snö e inte lika farligt.. hehe...inte lika halt menar ja...
dbl, awwww gulligt...men d var aldrig fara för mitt liv denna gång...snarare bilens....lät som hela underredet förstördes. hohohoho inte nåt att skratta åt iofs.
jag vet.. jag e bara sån
Nov-06-2002 22:08
Vizay
immiNspired
asså jag vet att jag inte borde men jag kan inte låta bli att skratta då jag läser detta
aja, va ju tur att vår lilla hemlis klarade sig helskinnad ur de hela då
[edit]
glorie btw svenska folket!!!
batteries not included.
- dave
Nov-07-2002 01:50
Glorie
Goodbye for now
hahaha (glömt igen)
Ja men nu e ja på G serru...triggad som bara den!
I'll be right in there!!!!!!!
dbl, aaa okej fint me såna tycker ja
Nov-07-2002 15:17
dbl
Whitesun
quote:
Originally posted by Glorie
hahaha (glömt igen)
Ja men nu e ja på G serru...triggad som bara den!
I'll be right in there!!!!!!!
dbl, aaa okej fint me såna tycker ja
och snälla.. ta och skriv nån gång
Nov-07-2002 15:54
Vizay
immiNspired
glorie tror du har missuppfattat det hela lite....posten skriver inte sig själv...du måste lixom lägga fingrarna på tangentbordet och skriva....du vet bokstäver formar ord formar meningar osv osv