Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [2018.11.27] : Scooter@Paris - Fr
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
PyrofraG
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: Dans mon appart
Smiley DJ [2018.11.27] : Scooter@Paris - Fr

Bonjour à tous,

Après s’être présenté au public en 1993 avec « Vallée de Larmes », le trio explosait en 1994 avec le titre « Hyper Hyper » premier extrait de leur album « …And The Beat Goes On ». 25 ans après, Scooter squatte toujours le dancefloor. Leur grande particularité est leur incroyable dynamisme qui au fil des années ne s'éteint pas et leur grande diversité musicale électronique. Du dancefloor à la salle de concert : après 25 ans à faire bouger enfin leur date, ne ratez pas Scooter en concert au Zénith le 27 novembre !

lien vers le site

Line UP
Scooter

OU
Zenith Paris, La Vilette


Liste des motivés :
Pyro
Gomez92
MA


___________________
quote:
Posted By Birante
Quand la AnneDose passe, le foie trépasse.

Je me lève et je confirme

Last edited by PyrofraG on Oct-31-2018 at 22:15

Old Post Oct-23-2018 06:45  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict



Registered: Oct 2006
Location: Paris, France
Re: [2018.11.28] : Scooter@Paris - Fr

Liste des motivés :
Pyro
Gomez92
MA
Chasis.fan

j'avais complètement zappé la date, merci pour le rappel FB


___________________
Next parties :
2013-04-05 - Luminosity Trance Gathering @ Westerunie, Amsterdam
2013-04-06 - ASOT 600 @ Brabanthallen, Den Bosh

Old Post Oct-25-2018 21:50  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU



Registered: Mar 2006
Location: Nanterre 92
Re: Re: [2018.11.28] : Scooter@Paris - Fr

quote:
Originally posted by chasis.fan
Liste des motivés :
Pyro
Gomez92
MA
Chasis.fan

j'avais complètement zappé la date, merci pour le rappel FB


C'est bon ça !!


___________________

Old Post Oct-26-2018 11:04  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Migoa
Lama Invasion



Registered: Jun 2007
Location: Tours

Ouf mon mot de passe était sauvegardé sur le site !



Bien tenté par la soirée surtout qu'il reste des places !

Faut que je vois si je peux poser la journée du 28 au boulot par contre (car le concert c'est le mardi 27 pas le 28 hein pyro ) mais ça ne devrait pas poser de problèmes.




@ Sylvain : va falloir mettre à jour tes "next parties" j'crois

Old Post Oct-28-2018 20:27  France
Click Here to See the Profile for Migoa Click here to Send Migoa a Private Message Add Migoa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict



Registered: Oct 2006
Location: Paris, France

quote:
Originally posted by Migoa
@ Sylvain : va falloir mettre à jour tes "next parties" j'crois

Ahaha ouais mais ca va être bien vide


___________________
Next parties :
2013-04-05 - Luminosity Trance Gathering @ Westerunie, Amsterdam
2013-04-06 - ASOT 600 @ Brabanthallen, Den Bosh

Old Post Nov-07-2018 00:28  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar



Registered: Nov 2003
Location:

alors ?


___________________
frappé d'Indignité nationale..

Old Post Nov-29-2018 11:29  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU



Registered: Mar 2006
Location: Nanterre 92

Bah écoute c'était grandiose !
Le warm up était assuré par un dénommé "Dj Jerome", J'ai eu peur en voyant le nom et le set posté par le promoteur sur le FB de l’événement (c'était un gros set Deep House des familles )
Mais au final une bonne grosse heure bien sympatique, Great Spirit (Armin & Vini Vici), pas mal de remix de gros classiques par Da Tweekaz, un bon warm up Hardstyle,
Puis pour Scooter bien fidèle à eux mêmes, des trucs un peu plus récent genre 3-4 sons avec pas mal de plaques de leur dernier album "Forever" qui est pas mal du tout,
Rien de mieux que de finir le concert par un remix de Move Your Ass par Noisecontrolers, pas du tout déçu et même au contraire une très bonne soirée ! 25 ans de carrière et toujours au top !
Si vous avez l'occasion d'y aller, foncez !


___________________

Old Post Dec-02-2018 19:53  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs



Registered: Nov 2002
Location: near Paris, France

pour M-A, ça aurait rattrapé la vieille soirée avec (DJ) Scooter dans la boîte paumée des environs de Laval...


___________________
17.12.11 TBC @ Paris

Old Post Dec-11-2020 08:30  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [2018.11.27] : Scooter@Paris - Fr
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHELP PLEASE - Great Old Tune [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPrime Mover - "Black Dogs" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:24.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!