|
sja vroeger was altijd alles beter...
forum heeft zn ups en downs denk ik..
af en toe moet iedereen gewoon ff lekker zeiken. op dat het zo saai is, dat er onzin threads zijn, dat er teveel geflamed wordt, dat de mods niet goed hun werk doen, dat et traag is, de sint er weer is en weetikveel wat nog meer...volgens mij wordt er niet veel minder gepost dan normaal, maar dat kan aan mij liggen.. heb zelf wel een paar drukke weken gehad en dus niet echt veel gepost
___________________

ta-forum-members midi site
|