|
ja bara måste få se Trolltider igen..!! Blandade i hop det lite me Trolltyg i tomteskogen märkte ja...
Steve, du kanske kommer i håg ett barnprogram från SVT, när de var nåt hemligt gäng nere i en källare... med mörka murade väggar, kommer i håg det Sen höll de på där nere med nån hemlig klubb tills det i varje avsnitt kom nån som de var rädda för (typ han som var vaktmästare eller nåt) & de fick avsluta programmet sen var d nån gammal tant me också.. som varnade dem..
det här e typ en efterlysning som jag haft liggandes ute sen jaa.. ja vet inte hur länge....alltid! Programmet måste gått 85, 86 tror ja 
___________________
Tom Cloud - Told You So
|