Registered: Sep 2001
Location: Raalte, the Netherlands
Voetbal
Ik vroeg me af of er hier meer mensen op voetbal zitten en of die het nog een beetje goed doen in competitie.
Ikzelf zit in Rohda Raalte 10, we hebben dit jaar met een hele groep vrienden een eigen voetbalelftal opgericht.
Alleen gaat het helaas nog niet echt goed met ons in competitie, we staan namelijk laatste en hebben nog geen punten gehaald.
Maar we zorgen altijd wel voor gezelligheid in de kantine, we zijn zeg maar het bierteam van de vereniging.
Ikzelf heb btw nog niet meegevoetbald dit seizoen vanwege een blessure, ik begin weer na de winterstop en hoop dat we dan wel wat winnen
Check ook eens onze website ROHDA10.NL (nog lang nie alles werkt, omdat hij nog maar een week online is en er nog veel aan gedaan moet worden)
___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....
My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
Dec-08-2002 12:48
Evil_E
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: Enschede/Zwolle, The Netherlands
SPeelde zelf tot nu toe altijd in VV Berkum (Zwolle) A2,B2,C2 e.d.
Sinds dit seizoen in Berkum 6
Dec-08-2002 13:10
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
Ik speel bij Volharding 6, ook een geweldig vriendenteam.. allemaal 20/21 jaar en we kunnen ook nog redelijk voetballen ook... enkele vrienden van mij voeballen liever in dit team dan in 1 of 2
Vorig jaar net geen kampioen geworden, want er zat weer zo'n team dwars die bestond uit allemaal ex-selectie spelers
Maar goed, dit jaar gaan we weer voor het kampioenschap... na een dramatisch start 1x verloren en 2x gelijk hebben we geen punten meer verspeeld en vanmorgen hebben we ff ons gerevancheerd op de onze nederlaag door met 2-1 te winnen, waarbij ondergetekende weer 2x het net heeft weten te vinden
Verder is elke zondag weer een groot feest ... altijd een boomblaster bij met onze scoringtunez en natuurlijk ook phatte muziek in de kleedkamers... van Eye of The Tiger tot Flamman & Abraxas - Good To Go
Dec-08-2002 16:36
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Ik speel in het 4e van RS. Een futsalteam met allemaal gasten die ik al heel mn leven ken vorig seizoen ging t nie zo heel goed al hebben we in de laatste speelronde nog een overwinning behaald waardoor we geen laatste werden
Aanstaande woensdag begint de voorjaarscompetitie, en dan gaan we ff regelen dat we weer terugpromoveren
ik zou interne competitie van de universiteit gaan doen , maar een of andere kontenbonker was te laat om ons op te geven...maar ja, volgende periode beter, kheb altijd basketbal en fitness nog..
___________________
I suck at making a sig...
Dec-08-2002 22:15
Subsonik
Bad Mother ******
Registered: May 2001
Location:
Ik voetbal mee in een bedrijfscompetitie (zaalvoetbal) we verliezen bijna altyd maar ik scoor altyd wel dus dan vinket alweer best
Dec-08-2002 22:44
Teknikol
terug uut 'de west'!
Registered: Aug 2002
Location: Flakkee
Re: Voetbal
quote:
Originally posted by Joost008
Ik vroeg me af of er hier meer mensen op voetbal zitten en of die het nog een beetje goed doen in competitie.
ja. nee.
Xit bij DES'67 A1 en we bungelen een btje onder de middenmoot
___________________
blaat en nu stampen
Dec-09-2002 14:28
Punt
tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: NHN
Speel in de zaal in het tweede team van Sparta '67 uit 't Zand (NH). Staan op dit moment vijfde in de competitie. Meestal spelen we voor het eerste elftal, die het stukken beter doen. Die spelen nu al vier seizoenen in de landelijke eerste divisie en staan nu op de derde plaats. Vorige week gelijk gespeeld tegen koploper Maasstad uit Rotterdam.
Ik hoop toch stiekem dat ze promoveren, dan spelen ze volgend jaar in de eredivisie. Dan krijg je echt wat leuke teams op bezoek.
Dec-09-2002 15:12
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
Momenteel het 1e van v.v. Drienerlo, de vereniging van onze universiteit. Altijd gezellig