Aldrig nån partyinfo, knappt några trance relaterade diskutioner... nu är det ju som vilken jäkla forum som helst ju!!??
Men tur att ni alla är så gulliga och mysiga så man hänger kvar
Dec-12-2002 14:19
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
Re: Va hände med TA?
quote:
Originally posted by Gaby
Men tur att ni alla är så gulliga och mysiga så man hänger kvar
klart vi e
jo, du har rätt.. inte lika mycket trance snack längre...
och sen du nästan inte kom hit så har det typ slutat kommit party info.
det var ju du som postade mest
___________________
Daniel
Dec-12-2002 15:12
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Re: Va hände med TA?
quote:
Originally posted by Gaby
Aldrig nån partyinfo, knappt några trance relaterade diskutioner... nu är det ju som vilken jäkla forum som helst ju!!??
sorry men det där låter ganska rått imo!
jag e ingen som bidrar me några trancerelaterade diskussioner precis och har inte hängt här så länge heller.. sen i oktober tror jag
att det inte postas partyinfo var å varannan dag beror väl som dbl sa att du (gaby) stod för många av de topicsen å så länge jag har hängt här har ja inte sett dig skriva så fasligt mycket, vilket ju är tråkigt såklart. (vet att det postades mycke såna trådar förut, även om ja inte varit aktiv här länge så har ja haft kollen på TA i långt över ett års tid. det räcker eg med att man "show some topics" från svunna tider ser man att det var mer topics från dig.
hmm, nåväl...ja sänker min stämma.. for now...
___________________
Tom Cloud - Told You So
Dec-12-2002 15:22
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Location: Stockholm
Jag är benägen att hålla med Gaby.
Faktum är att det blivit mindre trance topics och mycket mycket mera orelaterade ämnen som glasstråden godistråden julmusttråden osv osv
Vissa topics som tex vad man önskar sig i julkalpp kan anses som intresant då en tråd som den speglar vad musik(Trance) intreserade människor vill ha vilket kan ge ider till andra på forumet om eventuela julkapps önskingar i musikväg eller dylikt
men trance och julmust har jag väldigt svårt att koppla ihop.
Klotterplanket var en bra ide, den blev som en underforum till svenskadelen var vi kunde prata strunt.
Dec-12-2002 15:34
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Även om jag bidrar med en hel del irrelevant skitsnack, så håller jag faktiskt med. Förut var det mer musiksnack och jag saknar verkligen all partyinfo som Gaby brukade posta.. Nu postas typ bara de riktigt stora festerna..
Dec-12-2002 15:49
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by AC.
glasstråden godistråden julmusttråden
weee, mina trådar för att lätta upp stämningen kaxa inte med dom j/k
nä men allvar... det ÄR inte så jävla mkt fester i sverige... och det är rätt mkt trancerelaterade trådar tycker jag... 1/3 iaf
många frågor är ju redan diskuterade
det är inte varje dag som det händer nåt nytt på den svenska trancefronten, hade varit riktigt tråkigt om det bara var "vad lyssnar ni på"-tråden som folk postade i
vi delar alla ett gemensamt intresse nämligen trance, och så fort det kommer upp nåt som har med trance att göra så diskuteras det... detta hindrar inte att man talar om andra grejor under tiden som det inte händer nåt
___________________
man with no sig
Dec-12-2002 15:50
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
men gud...
själv tycker ja det är bättre att det är aktivitet<
just dom topicsen är ju alldeles underbara ju, märker man att det inte ska vara så stelt å strikt hållet till just trance....trancediskussioner pågår ändå i andra trådar!!!
Om man vill klanka ner på offtopicstrådar.. kan man lika gärna klanka ner på trådar som slutar med att politisk debatt uppstår!!! Snacket måste ju få gå som det vill i ett forum! öppna nya frågor osv...därför många trådar spårar ur så att säga...vilket är positivt enbart!
ALLA NI som inte uppskattar såna topics kan väl skiiita (grrrrrrrrr) i att läsa dom trådarna då å inte bry er om att svara i dom.. vi andra kanske tycker det är roligt att det överhuvudtaget skrivs...
morrrr
suck....
Trots att det är ett trancerelaterat forum, hur mycket kan man snacka om det eg? Om ni börjar läsa i andra forum, exempelvis olika engelska (australien, england, usa) kan ni få se att där minsann e väääldigt många trådar offtopics!
___________________
Tom Cloud - Told You So
Dec-12-2002 15:53
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
25 av 49 trådar som rörts de senaste 10 dagarna är trancerelaterade
___________________
man with no sig
Dec-12-2002 15:53
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by reveal
nä men allvar... det ÄR inte så jävla mkt fester i sverige... och det är rätt mkt trancerelaterade trådar tycker jag... 1/3 iaf
vi delar alla ett gemensamt intresse nämligen trance, och så fort det kommer upp nåt som har med trance att göra så diskuteras det... detta hindrar inte att man talar om andra grejor under tiden som det inte händer nåt
Mycket bra talat...
___________________
Tom Cloud - Told You So
Dec-12-2002 15:54
robstar
Excited
Registered: Nov 2001
Location: Stockholm
Ja använder dom andra forumen till de.
Ja tycker de e kul att vi kan snacka om vad som helst här inne.
Och om de e nån som vill prata om nån fest lr nått annat så ere väl bara att göra de.
Dec-12-2002 16:15
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
asså svenska delen är till för att samla alla svenskar på forumet på en plats där vi kan använda vårat eget språk...ja menar de finns produktion, dj, promo, vad heter låten å allt redan.....jag ser de olika språkdelarna som hemspråksdelar av chillouten....man kan snacka om lite vad som med folk som delar ens intresse å e ganska likasinnad som en själv
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Dec-12-2002 21:49
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State