Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > 3 Timmar Och 30 Minuter!!
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001
3 Timmar Och 30 Minuter!!

Här kommer ännu en resumé av mina åskådningar på diverse trancefester... och som vanligt är det
en trött martin som skriver :-)

Fattar ni .... inatt såg jag MR ARMIN VAN BUUREN... i
inte en timme... inte 2 timmar... och inte ens 3 timmar utan

HELT OTROLIGTA 3 TIMMAR OCH 30 MINUTER.

Bara det är en stor sensation! Annars brukar ju bara större dj's köra set på typ 2 timmar när de gästar våra trakter.

Okej själva kvällen då, vi var på cluben vid 22.30 tiden, min första reaktion var - WOW va mycket folk på dansgolvet. I vanliga fall vid den tiden så brukar cluben vara rätt tom på folk... och det kan man ju förstå... öppet till 6-7 tiden.. men efter en snabb koll på vad det var för folk på dansgolvet så stod det klart...

DET VAR TRANCE.NU bussen som hade anlänt tidigt hehe. Det visade sig sen under kvällens gång att typ 50% av alla på clubben var svenskar hehe.

Resident dj'n Ck Feltman körde första två timmarna. För första gången någonsin har jag blivit lite besviken på hans set, lite för monotont stundtals. Men det kan rätt lätt förklaras med att han bara värmde upp publiken, och att resten av kvällen skulle komma att gå i härliga avb-trancestyle...
Något jag rekommendera alla att uppleva är när ck feltman får köra allra sista passet på klubben... då är han faen dj nr#1 i världen!

Gick mot toalleten och möte en grupp med folk bärandes på skivväskor vid utången.. och visst... det är ju avb som går förbi, "elvis has entered the building".

Klockan 00 skulle avb köra igång, men blev framflyttat en timme.

Hela kvällen hade jag problem med att jag fortfarande gick och drömde mig tillbaka till cruisen... jag jämnförde precis allting med det... och visst.. 1,5 timme in i avb's underbara set så var det kryssnings-stämmning på golvet (men då kom känslan istället av att... faen nu är det snart slut igen... ). Detta var inte så jobbigt som det faktum att för första gången någonsin inte kunde dansa järnet sista timmen... jag var helt enkelt inte riktigt återställd efter cruisen tror jag... menmen strunt samma, jag dansade hela avb's set iallafall utan paus :-)

Jag gjorde min vanliga variant och ockuperade ovanvåningen mitt emot djbåset... bra utsikt mot dj'n och perfekt ställe att dansa utan att slå i massa folk hela tiden.
Vid halv 4 gick jag ner på dansgolvet och deltog i värmen och röjet i publiken, faen vilket tryck det var.

Kort och gott, WOW HÄRLIGT ATT ÄNTLIGEN HA SET UNDRET AVB, det var faen klockrent eller gjutet om man skulle använda ett utryck som reveal använder (hoho reveal missade detta för en tenta... var jag bara tvungen att påpeka nu =)

Ni får säga till om mina utläggningarna jag skrivit/skriver (se cruise resumén också) är för röriga och för långa, men hoppas det kan glädja någon iallafall att få läsa hur det var!

/Martin E
Om 4 timmar ligger jag i min säng och sover.... och vilar ut inför lördagens pppparttyyyy.

Last edited by sipowitz on Dec-19-2002 at 15:57

Old Post Dec-19-2002 13:20  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

Armin äger. vad annat hade du förvänat dig? :P

Old Post Dec-19-2002 13:21  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Visst är Armin kung?

Sett han två gånger, och det var de två bästa gångerna någonsin. Armin är helt enkelt bäst. Så är det bara.

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Dec-19-2002 13:51  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Fan det låter som det var nåt jag ville se !!!!!! Glad för din skull..... gråter för min skull.... e så avis .... ville va där...

Kryssen stämmning också.... hmmm

Old Post Dec-19-2002 14:26  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Re: 3 Timmar Och 30 Minuter!!

quote:
Originally posted by sipowitz
Resident dj'n Ck Feltman körde första två timmarna. För första gången någonsin har jag blivit lite besviken på hans set, lite för monotont stundtals. Men det kan rätt lätt förklaras med att han bara värmde upp publiken, och att resten av kvällen skulle komma att gå i härliga avb-trancestyle...

jasså, CK kan vara dålig? du får ta ett snack med honom!

quote:
Originally posted by sipowitz
Kort och gott, WOW HÄRLIGT ATT ÄNTLIGEN HA SET UNDRET AVB, det var faen klockrent eller gjutet om man skulle använda ett utryck som reveal använder (hoho reveal missade detta för en tenta... var jag bara tvungen att påpeka nu =)

nu ser jag fram emot nästa kryssning, inga tentor i världen ska få vara ivägen för den

det avslöjades inga kommande gjutna djs?

Old Post Dec-19-2002 14:40 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

fan då.. jag vill också gå på sånt..
varför har inte jag några kopmisar som vill gå på sånt?? *snyft*

Old Post Dec-19-2002 15:07  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Party party!

quote:
Originally posted by dbl

Lugnt, säg bara till om du har lust att hänga på nån gång till
köpenhamn, jag brukar åka på allt större som händer häromkring. Boende går ju alltid att lösa

/Martin

Old Post Dec-19-2002 15:41  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by dbl

Det problemet har man ju aldrig stött på...

(observera ironin!)

Men tack vare forum som dessa träffa jag folk som ville samma sak som jag och resa blev det alltid =) Ända ner till holland och mysteryland =)))

Old Post Dec-19-2002 16:11  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Drunk

quote:
Originally posted by AC.
Men tack vare forum som dessa träffa jag folk som ville samma sak som jag och resa blev det alltid =) Ända ner till holland och mysteryland =)))

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-19-2002 20:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by AC.
Det problemet har man ju aldrig stött på...

(observera ironin!)

hehe å mer resande blire....de vet du

Old Post Dec-19-2002 21:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Självklart! =) längtar fan redan lite till sommarens resor... om inte det inte blir redan i vår till TE... vi får se ´=)

Old Post Dec-20-2002 01:38  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by dbl

*Vinkar febrilt här!!*

One of the few ones left

Old Post Dec-21-2002 01:13  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > 3 Timmar Och 30 Minuter!!
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack from Tiesto @ Cream Amensia 10-08-02 [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFeels So Hot (feat. Whorizon) [Burning Up Remix] [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:07.

Forum Rules: